Dolce & Gabbana The One Gold For Men eau de parfum - uraknak

Kedvencek közé

(42 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: Hétfőre, ha pénteken 15h-ig rendel a raktáron lévő termékeink közül! (érdeklődjön telefonon)

Dolce & Gabbana The One Gold For Men

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(42 értékelés)

1,5 ml (illatminta)
eau de parfum

mi az az illatminta?

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!


50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
28 470 Ft 569 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
44 870 Ft 448 Ft / ml

Szállítási határidőA csomagot megkapja: Hétfőre, ha pénteken 15h-ig rendel a raktáron lévő termékeink közül! (érdeklődjön telefonon) További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - The One Gold For Men

Megjelenés éve: 2021 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: aromás-fűszeres Összetétel: vérnarancs, gyömbér, bergamott, muskotályzsálya, kardamom, muskátli, borostyán, vetiver, pacsuli
Megjelenés éve: 2021
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: aromás-fűszeres
Összetétel: vérnarancs, gyömbér, bergamott, muskotályzsálya, kardamom, muskátli, borostyán, vetiver, pacsuli

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram