Dsquared² He Wood Silver Wind Wood eau de toilette - uraknak
7

Kedvencek közé

(4 értékelés)

Dsquared² He Wood Silver Wind Wood

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

7

Kedvencek közé


(4 értékelés)

50 ml
eau de toilette

100 ml
eau de toilette

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Parfüm jellemzői - Dsquared² - He Wood Silver Wind Wood

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: levendula, zsálya, mósusz, tömjén, ámbra, vanília, vetiver
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: levendula, zsálya, mósusz, tömjén, ámbra, vanília, vetiver

Dsquared² márkáról

DSQUARED² kanadai divatmárkát az ikerfivérek, Dean és Dan Caten alapították. A testvérpár a Parsons divatiskolát végezték röviddel az előtt, hogy teljes munkaidőben vetették be magukat a divat világába és a Ports kreatív igazgatójaként 1961-ben.

A DSQUARED² álom megvalósult

A fivérek 1991-ben elköltöztek Olaszországba, hogy a saját álmaikat valósítsák meg. A Versace és a Diesel tervezői munkák végül a saját férfi kollekciójuk megalkotásához vezette őket, DSQUARED² néven, amit Milánóban mutattak be. Anyagi támogatást a Dieseltől kaptak. A férfi kollekció sikere után kibővítették portfóliójukat és bemutatták az első női kollekciót 2002-ben. A fő szlogen pedig ez volt: Mindennapi viselet Nőknek.

2002-ben a páros további licenszszerződéseket írtak alá, amelyben kiterjesztik a márka forgalmazását cipőkre, kiegészítőkre és parfümökre is.

A DSQUARED² márka az extravagáns és lendületes divatbemutatóikról híresek, olyan sztárfellépőkkel, mint Rihanna és Christina Aguilera, akik az egyedi belépőikkel felejthetetlen élményt nyújtanak a kifutón. A Párosnak celebhírességek is hűséges követőik és rajonganak a márka iránt. Olyannyira, hogy gyakran a videóklippekben, vagy akár egy világkörüli turnén is találkozhatunk a termékeikkel. Az egyik ilyen híresség Madonna a 2002-es Drowned World Tour nevű turnéjára bízta meg a Testvérpárt a fellépő ruhák megtervezésével, a másik Britney Spears volt, aki a 2009-ben megrendezésre kerülő Circus turnéján viselte a márka kiváló kollekcióit.

DSQUARED² márka számos díjat elnyert, mint a Golden Needle (Spanyolországban), La Kore (Olaszországban) és a GQ magazin “A legnagyobb áttörést elért tervezői csapat” díját (mind a spanyol, mint az amerikai GQ kiadvány felmérése alapján).

Megjelent az első DSQUARED² illat 2007-ben, He Wood néven. A női megfelelője a She Wood, amit 2008-ban jelent meg. Az illatokat az ITF csoporttal együtt fejlesztik és dobják piacra folyamatosan.

Eddig 21 különböző illattal nyőgözték le a márka követőit. A legelsőt 2007-ben, a legújabbat 2019-ben dobták piacra. DSQUARED² olyan hires parfümkészítőkkel dolgozik együtt, mint Daphne Bugey, Alberto Morillas, Annick Menardo, Mathilde Bijaoui, Christine Nagel and Aurelien Guichard.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram