Dsquared² Potion after shave uraknak

(2 értékelés)

Kedvencek közé

Dsquared² Potion after shave

uraknak

Kedvencek közé


(2 értékelés)

100 ml
+ Ajándék
26 170 Ft 261 Ft / ml


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Termék jellemzői - Dsquared² - Potion after shave

Megjelenés éve: 2011  
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: kakukkfű. menta, fahéj, bors, tárnics, pacsuli, ámbra
Megjelenés éve: 2011
 
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: kakukkfű. menta, fahéj, bors, tárnics, pacsuli, ámbra

Dsquared² márkáról

DSQUARED² kanadai divatmárkát az ikerfivérek, Dean és Dan Caten alapították. A testvérpár a Parsons divatiskolát végezték röviddel az előtt, hogy teljes munkaidőben vetették be magukat a divat világába és a Ports kreatív igazgatójaként 1961-ben.

A DSQUARED² álom megvalósult

A fivérek 1991-ben elköltöztek Olaszországba, hogy a saját álmaikat valósítsák meg. A Versace és a Diesel tervezői munkák végül a saját férfi kollekciójuk megalkotásához vezette őket, DSQUARED² néven, amit Milánóban mutattak be. Anyagi támogatást a Dieseltől kaptak. A férfi kollekció sikere után kibővítették portfóliójukat és bemutatták az első női kollekciót 2002-ben. A fő szlogen pedig ez volt: Mindennapi viselet Nőknek.

2002-ben a páros további licenszszerződéseket írtak alá, amelyben kiterjesztik a márka forgalmazását cipőkre, kiegészítőkre és parfümökre is.

A DSQUARED² márka az extravagáns és lendületes divatbemutatóikról híresek, olyan sztárfellépőkkel, mint Rihanna és Christina Aguilera, akik az egyedi belépőikkel felejthetetlen élményt nyújtanak a kifutón. A Párosnak celebhírességek is hűséges követőik és rajonganak a márka iránt. Olyannyira, hogy gyakran a videóklippekben, vagy akár egy világkörüli turnén is találkozhatunk a termékeikkel. Az egyik ilyen híresség Madonna a 2002-es Drowned World Tour nevű turnéjára bízta meg a Testvérpárt a fellépő ruhák megtervezésével, a másik Britney Spears volt, aki a 2009-ben megrendezésre kerülő Circus turnéján viselte a márka kiváló kollekcióit.

DSQUARED² márka számos díjat elnyert, mint a Golden Needle (Spanyolországban), La Kore (Olaszországban) és a GQ magazin “A legnagyobb áttörést elért tervezői csapat” díját (mind a spanyol, mint az amerikai GQ kiadvány felmérése alapján).

Megjelent az első DSQUARED² illat 2007-ben, He Wood néven. A női megfelelője a She Wood, amit 2008-ban jelent meg. Az illatokat az ITF csoporttal együtt fejlesztik és dobják piacra folyamatosan.

Eddig 21 különböző illattal nyőgözték le a márka követőit. A legelsőt 2007-ben, a legújabbat 2019-ben dobták piacra. DSQUARED² olyan hires parfümkészítőkkel dolgozik együtt, mint Daphne Bugey, Alberto Morillas, Annick Menardo, Mathilde Bijaoui, Christine Nagel and Aurelien Guichard.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram