Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kifutó
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2014 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | guava, dinnye, alma, kókusz, ananász, szantál, mósusz |
Megjelenés éve: | 2014 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | guava, dinnye, alma, kókusz, ananász, szantál, mósusz |
A Born in Paradise az Escada 22. limitált illata, amely egy igazán magával ragadó alkotás.
"Olyan érzelmek hozták létre, mint az öröm, a meghittség és a könnyelműség - a Born in Paradise elvarázsol a trópusi paradicsomba a Francia Polinéziába, felidézve a fényeket a gyönyörű virágokat, a csillogó strandokat, a türkizkék vizet és az ízletes trópusi gyümölcsöket. A Pina Colada koktél ihlette. Az Escada Born in Paradise parfüm egy varázslatos keveréke az ananásznak és a kókusztejnek. A kompozíció vizes és savanykás feljegyei a görögdinnye, a zöld alma és a guava, amelyet fokoznak a fás jegyek, a pézsma és a krémszerű, dús illatjegyek. Az ínycsiklandó gyümölcsös illatok és a gondtalan életérzés vonz, hogy elszökjünk a trópusokra- és ezzel tökéletes nyári illat az utazáshoz a paradicsomba. "
Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.
Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.
A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)