Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2011 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | ambrette, körte, ylang-ylang, rózsa, vizes jegyek, mósusz |
Megjelenés éve: | 2011 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | ambrette, körte, ylang-ylang, rózsa, vizes jegyek, mósusz |
Especially Escada az Escada divatház új női illata, ízletesen fényűző és letisztultan nőies, amely a játékos, spontán és elbűvölő nők számára készült. A parfüm egy ódaként született, amely a jó hangulatról, örömről, pozitív energiákról és az erőről szól. A szupermodellt, Bar Rafaelit választották hogy megtestesítse ezt a képet. A kifinomult és bársonyosan puha kompozíció a csillogó rózsa köré épül. A szívjegyet a friss és harmatos rózsa adja,amely vizes, reggeli harmatos akkordokkal és érzéki ylang-ylang virággal keveredik. Fejjegyei a körte és a pézsmamályva is hozzájárul a frissességhez. A parfüm csomagolása egyesíti a fényűző kortárs és klasszikus elemeket. Jellemző rá a letisztult vonalvezetés és forma, arany dugóval és logóval díszítve.
Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.
Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.
A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)