Escada Ocean Lounge eau de toilette - hölgyeknek Kifutó
25

Kedvencek közé

(18 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Escada Ocean Lounge

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

25

Kedvencek közé


(18 értékelés)

2 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

1 370 Ft 685 Ft / ml

Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.

 

Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.

 


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Parfüm jellemzői - Escada - Ocean Lounge

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: licsi, szilva, körte, ibolya, mimóza, ámbra, vanilia
Megjelenés éve: 2009
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: licsi, szilva, körte, ibolya, mimóza, ámbra, vanilia

Ocean Lounge termék leírása

Az Escada Ocean Lounge egy virágos - gyümölcsös illat nőknek. Fejjegyei a licsi, a szilva, a körte nektár és az eper; szívjegyei az ibolya, a mimóza virág és a jázmin; alapjegyei pedig a borostyán, a vanília és  a tik fa. Ocean Lounge 2008-ban jelent meg.

Escada márkáról

Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.  

Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.

A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram