Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 1994 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-zöld | Összetétel: | koriander,török rózsa,irisz, jázmin,gy.virág, ámbra, pacsuli |
Megjelenés éve: | 1994 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-zöld |
Összetétel: | koriander,török rózsa,irisz, jázmin,gy.virág, ámbra, pacsuli |
Jean Goldberg nevéhez köthető az 1950-es alapítású Façonnable divatcég létrejötte, mely a kezdetekben kis szabóműhelyként működött. A nizzai szabóság alkotásai, köszönhetően a ragyogó színeknek és az elragadó francia könnyedségnek, a francia Riviéra semmihez sem hasonlítható energiáit hordozzák.
A szépen szabott kreációkkal teli üzlet egyhamar a cannes-i filmfesztiválra látogató sztárok egyik kedvenc butikjává vált. Hollywood-i sztárok és a Cote d'Azur-ra érkező felső tízezer tagjai adták egymásnak a kilincset az egyre népszerűbb szabóságban. Az 1958-as esztendő átütő sikert hozott, ebben az évben kapta meg Goldberg vállalata a felkérést, hogy tervezze meg a filmfesztivál egyenszmokingjait. 1961-ben fia Albert vette át az irányítást és az elegáns Façonnable nevet adta a vállalkozásnak, mely napjainkig jól cseng a divat világban. A hetvenes évek a Franciaországon belüli terjeszkedésről szóltak, sorra nyíltak az elegáns üzletek Saint-Tropez-tól Párizsig. A napjainkra a tengerentúlon is üzletekkel rendelkező cég jelenleg a Nordstrom tulajdonát képezi.
A gazdaságilag stabil vállalkozás 1994-ben új kihívást keresve megalkotta első illatát, a Façonnable Eau de Toilette for man férfiillatot. A klasszikus megjelenésben kínált, fémdobozba zárt illat az időtlen elegancia és a férfias energiák szépen megalkotott fúziója.
Napjainkra tíz felett van a cég által kiadott illatkompozíciók száma, melyek megalkotásában olyan neves parfümőrök működtek közre, mint Nathalie Lorson vagy akár Karine Dubreuil-Sereni.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)