Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemMegjelenés éve: | 1999 | ||
---|---|---|---|
Illatcsalád: | aromás-fougere | Összetétel: | csillagánizs, alma, szerecsendió, tengervíz, bőr, vetiver, cédrus |
Megjelenés éve: | 1999 |
---|---|
Illatcsalád: | aromás-fougere |
Összetétel: | csillagánizs, alma, szerecsendió, tengervíz, bőr, vetiver, cédrus |
A világ minden szegletében felismerik a sárga címerpajzson ágaskodó lovacskát, azaz a Cavallino Rampante-t, a Ferrari cég kultikus emblémáját. Az 1947-ben Enzo Ferrari által Olaszországban alapított Ferrari cég elsősorban nagyteljesítményű autók és versenyautók gyártásáról híres. A gazdaságilag igen stabil, részvénytársaságként működő mamutvállalkozás kétségkívül Olaszország egyik védjegye. A szabadság szédítő érzése, mámorító sebesség, adrenalin és lóerők… Nincs férfi a világon, aki ösztönös módon ne vonzódna az említett dolgok valamelyikéhez. A leginkább férfiakat megcélzó termékportfólió igen széles, az olasz cég az autók és motorok gyártásán túl elektronikát, ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint luxuskozmetikumokat is értékesít.
A Ferrari cég belépése a parfümpiacra 1999-hez köthető, ekkor került polcokra az édeskés, keleti jegyekkel fűszerezett Ferrari Black. Az előre megjósolt gazdasági siker nem maradt el. A drága autók megvásárlását csak egy szűk réteg engedhette meg magának, azonban egy flakon parfüm által bárki magán érezhette a cég által közvetített életérzést. A nagyon népszerű Ferrari, No. 1. 2003-ban került az üzletekbe, a fás illat máig nagyon keresett a vásárlók körében.
A későbbiek során is számtalan különböző, szépen megkomponált illat született a legnevesebb parfümőrök bevonásával. A szakmai tudás, a kiváló marketing és a jó árképzés nyomán, a Ferrari illatkompozíciói napjainkig igen keresettek.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)