Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2007 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Megjelenés éve: | 2007 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
A világ minden szegletében felismerik a sárga címerpajzson ágaskodó lovacskát, azaz a Cavallino Rampante-t, a Ferrari cég kultikus emblémáját. Az 1947-ben Enzo Ferrari által Olaszországban alapított Ferrari cég elsősorban nagyteljesítményű autók és versenyautók gyártásáról híres. A gazdaságilag igen stabil, részvénytársaságként működő mamutvállalkozás kétségkívül Olaszország egyik védjegye. A szabadság szédítő érzése, mámorító sebesség, adrenalin és lóerők… Nincs férfi a világon, aki ösztönös módon ne vonzódna az említett dolgok valamelyikéhez. A leginkább férfiakat megcélzó termékportfólió igen széles, az olasz cég az autók és motorok gyártásán túl elektronikát, ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint luxuskozmetikumokat is értékesít.
A Ferrari cég belépése a parfümpiacra 1999-hez köthető, ekkor került polcokra az édeskés, keleti jegyekkel fűszerezett Ferrari Black. Az előre megjósolt gazdasági siker nem maradt el. A drága autók megvásárlását csak egy szűk réteg engedhette meg magának, azonban egy flakon parfüm által bárki magán érezhette a cég által közvetített életérzést. A nagyon népszerű Ferrari, No. 1. 2003-ban került az üzletekbe, a fás illat máig nagyon keresett a vásárlók körében.
A későbbiek során is számtalan különböző, szépen megkomponált illat született a legnevesebb parfümőrök bevonásával. A szakmai tudás, a kiváló marketing és a jó árképzés nyomán, a Ferrari illatkompozíciói napjainkig igen keresettek.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)