Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Elixir (2011) eau de parfum - hölgyeknek Kifutó

(35 értékelés)
Givenchy - Ange Ou Demon Le Secret Elixir (2011) eau de parfum parfüm hölgyeknek
18

Kedvencek közé

Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Elixir (2011)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kifutó

18

Kedvencek közé


(35 értékelés)

30 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Givenchy - Ange Ou Demon Le Secret Elixir (2011)

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-virágos Összetétel: citrom, tea, jázmin, frangipani, pacsuli, vanília, cédrus
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-virágos
Összetétel: citrom, tea, jázmin, frangipani, pacsuli, vanília, cédrus

Ange Ou Demon Le Secret Elixir (2011) termék leírása

 A 2011-ben megjelent Ange Ou Demon Le Secret Elixir mélyebb, gazdagabb és érzékibb változat, amely azonban az eredeti illathoz való függőséget is hozza az illatkompozíció csúcspontján.  Virágos illat, az elején kissé keserű a háttérben pedig a pacsuli fás jegye található. Az illat fejjegyében megtalálható az olasz citrom frissessége, a zöld tea és a neroli. A szívjegyében fehér virágok találhatóak, mint sambac jázmin, narancsvirág és frangipani. Az alapjegyek pedig a vanília, a pacsuli, a cédrus és a pézsma. Az illat reklámarca a híres, amerikai színésznő Uma Thurman, a kampányt pedig  Mario Testino fotózta. 

Givenchy márkáról

”Az elegancia titka, hogy az ember önmagát adja a megjelenésével.” Huber de Givenchy szavai ezek. A stílus, a modern, elegancia és a finom nőiesség jelenik meg az 1952-ben Párizsban alapított divatház minden egyes darabján. A máig sikeres divatház egyik leghíresebb ügyfele kétségkívül a bájos, amerikai színésznő Audrey Hepburn volt, aki Huber de Givenchy segítségével a divatház meghatározó arca és kora egyik meghatározó divatikonja lett. Az évtizedek során hírességek sora, Elizabeth Taylor, Grace monacói hercegnő és Jacqueline Kennedy is szívesen választotta a mester alkotásait, akinek hatalmas szerepe volt abban, hogy Párizs 1950 után a divatvilág középpontja lett. Fiatal hírességek, mint például Liv Tyler és Justin Timberlake is szívesen választják a divatház pompás, innovatív termékeit.

1957 -től csodálatos, azóta illatklasszikusokká vált kompozíciók is gazdagították a Givenchy-ház palettáját. A Le de Givenchy és az Audrey Hepburn-nek dedikált L'Interdit sikere osztatlan volt. Termékeny évek következtek. Számos nőknek és férfiaknak szánt Givenchy illatkreáció került piacra: a modern nőknek dedikált Givenchy III, a zabolátlan, életörömöt kínáló Eau de Givenchy, vagy akár a misztikus, csodaszép kompozíció, a díjnyertes csomagolást kapó Ysatis. A 90-es évektől további átütő, azóta klasszikussá váló illatok kényeztetik érzékeinket.  A ragyogó Amarige, és az elragadóan nőies, Organza, ahogy a férfiaknak szánt Givenchy Pour Homme is, a mai napig Givenchy-ház legnépszerűbb illatai.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram