Givenchy Blue Label eau de toilette - uraknak Kifutó
24

Kedvencek közé

(31 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap

Givenchy Blue Label

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

24

Kedvencek közé


(31 értékelés)

50 ml
eau de toilette
+ Ajándék
24 470 Ft 489 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
+ Ajándék
26 770 Ft 267 Ft / ml

50 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
20 470 Ft 409 Ft / ml


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Givenchy - Blue Label

Megjelenés éve: 2004 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: bergamot, levendula, bors, cédrus, vetiver
Megjelenés éve: 2004
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres
Összetétel: bergamot, levendula, bors, cédrus, vetiver

Givenchy márkáról

”Az elegancia titka, hogy az ember önmagát adja a megjelenésével.” Huber de Givenchy szavai ezek. A stílus, a modern, elegancia és a finom nőiesség jelenik meg az 1952-ben Párizsban alapított divatház minden egyes darabján. A máig sikeres divatház egyik leghíresebb ügyfele kétségkívül a bájos, amerikai színésznő Audrey Hepburn volt, aki Huber de Givenchy segítségével a divatház meghatározó arca és kora egyik meghatározó divatikonja lett. Az évtizedek során hírességek sora, Elizabeth Taylor, Grace monacói hercegnő és Jacqueline Kennedy is szívesen választotta a mester alkotásait, akinek hatalmas szerepe volt abban, hogy Párizs 1950 után a divatvilág középpontja lett. Fiatal hírességek, mint például Liv Tyler és Justin Timberlake is szívesen választják a divatház pompás, innovatív termékeit.

1957 -től csodálatos, azóta illatklasszikusokká vált kompozíciók is gazdagították a Givenchy-ház palettáját. A Le de Givenchy és az Audrey Hepburn-nek dedikált L'Interdit sikere osztatlan volt. Termékeny évek következtek. Számos nőknek és férfiaknak szánt Givenchy illatkreáció került piacra: a modern nőknek dedikált Givenchy III, a zabolátlan, életörömöt kínáló Eau de Givenchy, vagy akár a misztikus, csodaszép kompozíció, a díjnyertes csomagolást kapó Ysatis. A 90-es évektől további átütő, azóta klasszikussá váló illatok kényeztetik érzékeinket.  A ragyogó Amarige, és az elragadóan nőies, Organza, ahogy a férfiaknak szánt Givenchy Pour Homme is, a mai napig Givenchy-ház legnépszerűbb illatai.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram