Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/18 770 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2005 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | pink bors, barack, jázmin, gránátalma, licsi, tea, tonka, musk |
Megjelenés éve: | 2005 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | pink bors, barack, jázmin, gránátalma, licsi, tea, tonka, musk |
Minőség, stílus, elegancia, csupa nagybetűvel. Ez jellemzi az olasz luxusmárkát a Guccit, mely egyike a világ legsikeresebb divatcégeinek. A társadalmi szerepvállalásban is jeleskedő toszkán gyökerű cég logója, az egybefonódó két G betű ismert a világ minden táján, méltóképpen képviselve az olasz stílust és eleganciát. Az impozáns divatház kínálatában a ruházati termékeken túl kiegészítőket és számtalan csodálatosan megkomponált illatkreációt is találunk.
Az Envy Me Gucci eau de toilette női illat egy igazán jól működő, trendi, csábító, virágos-zöld kompozíció pézsmás felütésekkel, mely amellett, hogy csábít, egyben eleganciát is sugároz. A harmonikus, kényeztető, ám mindenképpen figyelemfelkeltő illattal a készítők a fiatal, merész hölgyeket célozták meg, akik nem félnek személyiségüket megmutatni a világnak, mágikus illatfelhőbe burkolódzva keresik a figyelmet, vágynak rá.
Az illat összetétele
Az illat kezdésében a mangó, az őszibarack és az ananász gyümölcsös jegyeinek keveredése, valamint az ehhez kapcsolódó jázmin és bazsarózsa virágos akkordjai játszanak főszerepet. A hatásos kompozíciót a feketeribizli levelének friss illata és a rózsabors akkordjai színezik meg. A folytatásában is kapunk virágos jegyeket a rózsa, a bazsarózsa és a jázmin által, mely gyümölcsös jegyekkel egészül ki a licsi és a gránátalma akkordjaitól. Mesteri finomsággal ölelik át az elegyet a fehér tea tiszta és a pézsma érzéki jegyei. A lezárásban melegséget, mélységet és bársonyosságot kapunk a tíkfa, a szantálfa, a dohány, a pézsma valamint a tonkabab által.
Az illat története
Envy Me Gucci
A luxus divatház 2004-ben adta ki a fiatal, feltűnésre vágyó, stílusos hölgyeknek szánt trendi illatot, melyet a neves parfümőr Karine Dubreuil komponált meg. A mágikusan vonzó, mégis letisztult kompozíció irigylésre méltó magabiztossággal ruházza fel viselőjét, aki a csábítást mesteri fokon űzi a luxusillat által. Ezt az életérzést ragadta meg a neves divatfotós páros Mert Alas és Marcus Piggott, akik esztétikus, különleges hangulatú felvételekkel sikerre vitték a kampányt. Az illat arcának a csodaszép orosz topmodellt Hana Soukupova-t választották. Hana igéző szépsége, letisztult eleganciával párosul, így csodálatosan testesíti meg a fiatal hölgyeknek szánt üzenetet.
Kétségtelenül a világ egyik leghíresebb divatháza a Gucci. A firenzei gyökerekkel bíró divatcégnek megalapítása óta része volt dicsőségben és finoman szólva is, kínos, nagy port kavaró momentumokban, egyaránt. Bár az olasz márka nevén a botrányok is nyomot hagytak, a világhírű Gucci vállalat ma is régi fényében tündököl.
Az eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozó kis üzletet, Guccio Gucci alapította 1921-ben Firenzében. A jelenleg is használt, ikonikus, két egymásba fonódó kengyelt, mely a cég névjegye, 1947-ben-ben vezették be.
Az évtizedek során a film és művészvilág színe java megfordult a Gucci üzleteiben. Köztük olyan hírességek adták egymásnak a kilincset, mint Clark Gable, Marlene Dietrich, később Maria Callas, vagy akár Jack Nicholson. Az alapító halálát követően a több tulajdonváltást és a nem kevés családi viszályt megélő Gucci divatház gazdaságilag visszaesett. Hírneve azonban a 1990-es évek vége óta újra ragyog. A sikert nagyban Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítják, aki komoly szerepet játszott a Gucci újjáélesztésében. 2003 után Frida Giannini, majd Alessandro Michele és Sabato De Sarnó látták, látják el a kreatív és művészeti feladatokat a luxuspiac egyik legfontosabb vállalatának élén.
A Gucci cég első illatát, a Gucci No. 1-t, mely egy ragyogó női kompozíció 1974-ben mutatták be. Guy Robert klasszikus alkotása virágokkal, zöldekkel és aldehidekkel játszik. Az indításban a citrom, a muskátli, a jácint és a korábban említett zöld jegyek mellett a rózsafa aromái vannak jelen. A szívzónát a virágos jegyek uralják, míg az illat lezárásában a pacsuli, a borostyánból, domináns jegyei mellett leginkább a cédrus, a pézsma, az édes vanília és a tonkabab jegyei vannak jelen.
Az ikonikus illat megjelenését követően, a szépségiparban is állócsillagként ragyog a Gucci márkanév, hiszen napjainkra a divatcég által kiadott illatok száma bőven száz felett jár. A sokszínű, izgalmas kompozíciókat a legnevesebb parfümőrök készítik el a luxuspiac élmezőnyébe tartozó Gucci felkérésére.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)