Gucci Flora (eau de parfum) (második kiadású) eau de parfum - hölgyeknek
21

Kedvencek közé

(63 értékelés)

Gucci Flora (eau de parfum) (második kiadású)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

21

Kedvencek közé


(63 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Gucci - Flora (eau de parfum) (második kiadású)

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: citrus, rózsa, tubarózsa, osmanthus, pacsuli, szantál
Megjelenés éve: 2009
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: citrus, rózsa, tubarózsa, osmanthus, pacsuli, szantál

Flora (eau de parfum) (második kiadású) termék leírása

 

Flora by Gucci EDP új kiadás 2010 elején jelent meg az üzletek polcain. Ez a verzió erősebb, csábítóbb és gazdagabb mint az elődje. A Flora by Gucci Eau de Parfum illata ugyanolyan fiatalos és optimista, mint a kompozíció EDT változata. A különbség abban rejlik, hogy az EDP egy erősebb koncentrációt tartalmazó kiadás. Flora by Gucci kollekciót Frida Giannini tervezte és készítette, akit a monacói hercegnő Grace Kelly által használt virágmintás Gucci sál ihletett. A virágos motívumok már évtizedek óta teszik elbűvölővé és varázslatossá a női kiegészítők részleteit. Flora by Gucci Eau de Parfum kompozíciót friss illatjegyek jellemzik. Fejjegyei a gyönyörű bazsarózsa és a mandarin. Szívjegyei a rózsa és az osmanthus, míg az alapjegyei a pacsuli, a rózsabors és a szantálfa. Az erősebb és töményebb EDP azonos flakont kapott, mint az eredeti kiadás, de arany részletekkel és fekete masnival díszítették.

Gucci márkáról

Gucci
 

Kétségtelenül a világ egyik leghíresebb divatháza a Gucci. A firenzei gyökerekkel bíró divatcégnek megalapítása óta része volt dicsőségben és finoman szólva is, kínos, nagy port kavaró momentumokban, egyaránt. Bár az olasz márka nevén a botrányok is nyomot hagytak, a világhírű Gucci vállalat ma is régi fényében tündököl.

Az eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozó kis üzletet, Guccio Gucci alapította 1921-ben Firenzében. A jelenleg is használt, ikonikus, két egymásba fonódó kengyelt, mely a cég névjegye, 1947-ben-ben vezették be.

Az évtizedek során a film és művészvilág színe java megfordult a Gucci üzleteiben. Köztük olyan hírességek adták egymásnak a kilincset, mint Clark Gable, Marlene Dietrich, később Maria Callas, vagy akár Jack Nicholson. Az alapító halálát követően a több tulajdonváltást és a nem kevés családi viszályt megélő Gucci divatház gazdaságilag visszaesett. Hírneve azonban a 1990-es évek vége óta újra ragyog. A sikert nagyban Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítják, aki komoly szerepet játszott a Gucci újjáélesztésében. 2003 után Frida Giannini, majd Alessandro Michele és Sabato De Sarnó látták, látják el a kreatív és művészeti feladatokat a luxuspiac egyik legfontosabb vállalatának élén.

A Gucci cég első illatát, a Gucci No. 1-t, mely egy ragyogó női kompozíció 1974-ben mutatták be. Guy Robert klasszikus alkotása virágokkal, zöldekkel és aldehidekkel játszik. Az indításban a citrom, a muskátli, a jácint és a korábban említett zöld jegyek mellett a rózsafa aromái vannak jelen. A szívzónát a virágos jegyek uralják, míg az illat lezárásában a pacsuli, a borostyánból, domináns jegyei mellett leginkább a cédrus, a pézsma, az édes vanília és a tonkabab jegyei vannak jelen.

Az ikonikus illat megjelenését követően, a szépségiparban is állócsillagként ragyog a Gucci márkanév, hiszen napjainkra a divatcég által kiadott illatok száma bőven száz felett jár. A sokszínű, izgalmas kompozíciókat a legnevesebb parfümőrök készítik el a luxuspiac élmezőnyébe tartozó Gucci felkérésére.  

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram