Gucci Gucci by Gucci Made to Measure eau de toilette - uraknak
12

Kedvencek közé

(27 értékelés)

Gucci Gucci by Gucci Made to Measure

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

12

Kedvencek közé


(27 értékelés)

2 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!


50 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Gucci - Gucci by Gucci Made to Measure

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fűszeres Összetétel: ánizs, levendula, sz.dió, fahéj, szilva, boróka, bőr, ámbra
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fűszeres
Összetétel: ánizs, levendula, sz.dió, fahéj, szilva, boróka, bőr, ámbra

Gucci by Gucci Made to Measure termék leírása

A Made to Measure egy keleties fűszeres illat, melyet arra alkottak, hogy hosszan tartó benyomást keltsen. Az illatot a Made to Measure öltöny mintájára formázták: minden alkotórész struktúrát kölcsönöz az illatnak, ezzel egy tökéletes egységet alkotva, amit az anyagok és részletek harmóniája tesz teljessé.

Fej jegyek:calabriai bergamot, tunéziai narancsvirág, francia levendula, ánizs

Az első találkozás az illattal olyan, mint egy kézzel varrott öltöny. Ánizs mag, kézzel szedett tunéziai narancsvirág és a legjobb calabriai bergamot . A legbársonyosabb provanszi levendula teszi lággyá az egységet, aminek következtében gyengéd, puha, de mégis meleg érzést kelt a bőrön – stílusos és kényelmes, mint egy öltöny pazar selyembélése.

Szív jegyek: sri lankai szerecsendió, vízililiom, borókabogyó, szilva, fahéj

Az illat szíve eklektikus, válogatott fűszerezésű – csábító kombináció az egyedi hatás eléréséhez. A borókabogyó pikáns és üdítő jegyei maskulin eleganciát kölcsönöznek a parfümnek. Eközben a sri lankai szerecsendió gazdag – és a zamatos szilva lédús aromája a kasmir érintését hivatott ézékeltetni.

Alapjegyek:bodorrózsa, pacsuli, bőr, borostyán

A száraz alapjegyek úgy adják meg az illat egyediségét, ahogy egy tökéletesen szabott öltönyt a szabása és a formája. A borostyán gazdagsága az andalúziai bodorrózsa bőségével adja az összetéveszthetetlen férfias kifinomultságot. Az illat egyediségét az indonéz pacsulinak köszönheti: minden Gucci parfüm megkülönböztető jegye – egzotikus, letisztult, ami a luxust testesíti meg. Egy további hozzávaló szükséges: a férfi. Mint az öltönyhöz, ami csupán egy szép ruhadarab, amíg a tulajdonosa fel nem veszi. Csak akkor – amikor hordják – tud valami többé válni. Hasonlóképpen, a parfüm is csak akkor tud teljes egésszé válni, mikor a kifinomult bőr és a fűszeres jegyek találkoznak a bőr melegével, a Made to Measure férfi karakterével és stílusával.

Gucci márkáról

Gucci
 

Kétségtelenül a világ egyik leghíresebb divatháza a Gucci. A firenzei gyökerekkel bíró divatcégnek megalapítása óta része volt dicsőségben és finoman szólva is, kínos, nagy port kavaró momentumokban, egyaránt. Bár az olasz márka nevén a botrányok is nyomot hagytak, a világhírű Gucci vállalat ma is régi fényében tündököl.

Az eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozó kis üzletet, Guccio Gucci alapította 1921-ben Firenzében. A jelenleg is használt, ikonikus, két egymásba fonódó kengyelt, mely a cég névjegye, 1947-ben-ben vezették be.

Az évtizedek során a film és művészvilág színe java megfordult a Gucci üzleteiben. Köztük olyan hírességek adták egymásnak a kilincset, mint Clark Gable, Marlene Dietrich, később Maria Callas, vagy akár Jack Nicholson. Az alapító halálát követően a több tulajdonváltást és a nem kevés családi viszályt megélő Gucci divatház gazdaságilag visszaesett. Hírneve azonban a 1990-es évek vége óta újra ragyog. A sikert nagyban Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítják, aki komoly szerepet játszott a Gucci újjáélesztésében. 2003 után Frida Giannini, majd Alessandro Michele és Sabato De Sarnó látták, látják el a kreatív és művészeti feladatokat a luxuspiac egyik legfontosabb vállalatának élén.

A Gucci cég első illatát, a Gucci No. 1-t, mely egy ragyogó női kompozíció 1974-ben mutatták be. Guy Robert klasszikus alkotása virágokkal, zöldekkel és aldehidekkel játszik. Az indításban a citrom, a muskátli, a jácint és a korábban említett zöld jegyek mellett a rózsafa aromái vannak jelen. A szívzónát a virágos jegyek uralják, míg az illat lezárásában a pacsuli, a borostyánból, domináns jegyei mellett leginkább a cédrus, a pézsma, az édes vanília és a tonkabab jegyei vannak jelen.

Az ikonikus illat megjelenését követően, a szépségiparban is állócsillagként ragyog a Gucci márkanév, hiszen napjainkra a divatcég által kiadott illatok száma bőven száz felett jár. A sokszínű, izgalmas kompozíciókat a legnevesebb parfümőrök készítik el a luxuspiac élmezőnyébe tartozó Gucci felkérésére.  

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram