Gucci Gucci II. eau de parfum - hölgyeknek
81

Kedvencek közé

(133 értékelés)

Gucci Gucci II.

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

81

Kedvencek közé


(133 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Gucci - Gucci II.

Megjelenés éve: 2003 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: piros bogyók, feketeribizli, szeder, frézia, ibolya, jázmin
Megjelenés éve: 2003
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: piros bogyók, feketeribizli, szeder, frézia, ibolya, jázmin

Gucci II. termék leírása

A Firenzében 1921-ben alapított Gucci divatház egy olasz, exkluzív luxuscég, melynek meghatározó szerepe van a divat világában. A világ minden táján jelen lévő innovatív divatmárka viselése bizonyos körökben státuszszimbólumot is jelent, a két egybefonódó G betű, mely a márka védjegye, egyet jelent a magas minőséggel, a kényelemmel és a kiváló formatervezéssel. Termékeinek széles palettáján ruházati termékek, kiegészítők és csodálatos illatkreációk is helyet kapnak.

A Gucci Eau de Parfum II női illat is egy különleges alkotása az elegáns, olasz divatháznak. A gyümölcsös-virágos illat fiatalos, az élet szép dolgaira nyitott, modern, impulzív hölgyek gyönyörűen megkomponált illata. Az elsősorban tavaszi és nyári időszakra, mindennapos nappali viseletre ajánlott kompozíció feltölti viselőjét pozitív energiákkal. Édeskés, bódítóan aromás illatfelhőbe borítja a hölgyeket, csábító, figyelemkeltő kisugárzással felruházva a parfüm viselőjét.

 

Az illat összetétele

A nőies illat kezdése selymesen édes és egyben zamatosan gyümölcsös. Az üde gyümölcsösség a mandarin, a fekete ribizli, a piros ribizli, a keserűnarancs és a kasszia akkordjaival pezsdítő érzést kelt bennünk. A folytatásban egy csodálatos virágcsokor, melyet zamatos szeder díszít, köszönt minket finom bazsarózsából, bódító jázminból, gyöngyvirágból és a különlegesen illatú ibolyából kötve. Az alapjegyek finomságot, lágyságot, melegséget és érzékiséget hoznak a kompozícióba, melyről többek között a cédrus, a pézsma valamint a kunkor jegyei gondoskodnak.

 

Az illat története

A népszerű divatház 2003-ban adtak ki a gyümölcsös, virágos kompozíciót, mellyel a lendületes, fiatalos, modern, csábítani vágyó hölgyeket célozta meg. Az illatot a neves parfümőrnek Antoine Maisondieu-nak köszönhetjük, aki remekül oldotta meg a feladatot, vibrálóan nőies, szép illatot komponált. A reklámkampányt és a megjelenéseket a két neves divatfotós Mert Alas és Marcus Piggott fekete-fehér színekben álmodta meg. Az illat arcának az egzotikus szépségű, meseszép modellt Ai Tominaga-t választották. A későbbiekben az ukrán topmodell Snejana Onopka is képviselte a virágos-gyümölcsös kompozíciót. Az áttetsző, esztétikus üvegben szépen mutat a rózsaszín elixír, melyet antracit színű kupak zár le.

Gucci márkáról

Gucci
 

Kétségtelenül a világ egyik leghíresebb divatháza a Gucci. A firenzei gyökerekkel bíró divatcégnek megalapítása óta része volt dicsőségben és finoman szólva is, kínos, nagy port kavaró momentumokban, egyaránt. Bár az olasz márka nevén a botrányok is nyomot hagytak, a világhírű Gucci vállalat ma is régi fényében tündököl.

Az eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozó kis üzletet, Guccio Gucci alapította 1921-ben Firenzében. A jelenleg is használt, ikonikus, két egymásba fonódó kengyelt, mely a cég névjegye, 1947-ben-ben vezették be.

Az évtizedek során a film és művészvilág színe java megfordult a Gucci üzleteiben. Köztük olyan hírességek adták egymásnak a kilincset, mint Clark Gable, Marlene Dietrich, később Maria Callas, vagy akár Jack Nicholson. Az alapító halálát követően a több tulajdonváltást és a nem kevés családi viszályt megélő Gucci divatház gazdaságilag visszaesett. Hírneve azonban a 1990-es évek vége óta újra ragyog. A sikert nagyban Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítják, aki komoly szerepet játszott a Gucci újjáélesztésében. 2003 után Frida Giannini, majd Alessandro Michele és Sabato De Sarnó látták, látják el a kreatív és művészeti feladatokat a luxuspiac egyik legfontosabb vállalatának élén.

A Gucci cég első illatát, a Gucci No. 1-t, mely egy ragyogó női kompozíció 1974-ben mutatták be. Guy Robert klasszikus alkotása virágokkal, zöldekkel és aldehidekkel játszik. Az indításban a citrom, a muskátli, a jácint és a korábban említett zöld jegyek mellett a rózsafa aromái vannak jelen. A szívzónát a virágos jegyek uralják, míg az illat lezárásában a pacsuli, a borostyánból, domináns jegyei mellett leginkább a cédrus, a pézsma, az édes vanília és a tonkabab jegyei vannak jelen.

Az ikonikus illat megjelenését követően, a szépségiparban is állócsillagként ragyog a Gucci márkanév, hiszen napjainkra a divatcég által kiadott illatok száma bőven száz felett jár. A sokszínű, izgalmas kompozíciókat a legnevesebb parfümőrök készítik el a luxuspiac élmezőnyébe tartozó Gucci felkérésére.  

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram