Guess Seductive Noir Homme szett I. eau de toilette - uraknak

Kedvencek közé

(2 értékelés)

Guess Seductive Noir Homme szett I.

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kedvencek közé


(2 értékelés)

100 ml eau de toilette + 200 ml tusfürdő + 226 ml spray dezodor
eau de toilette

Termék jellemzői - Guess - Seductive Noir Homme szett I.

Megjelenés éve: 2019 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fougere Összetétel: 100 ml eau de toilette + 200 ml tusfürdő + 226 ml spray dezodor
Megjelenés éve: 2019
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fougere
Összetétel: 100 ml eau de toilette + 200 ml tusfürdő + 226 ml spray dezodor

Guess márkáról

GUESS
 

A napjainkra igen nevessé vált amerikai divatmárka, a GUESS története az 1970-es évekre nyúlik vissza. A marokkói születésű, de Franciaországban nevelkedő Marciano testvérek a hetvenes évek végén költöztek a napfényes Kaliforniába, ahol a család megtakarításaiból elindították a későbbiekben virágzóvá váló vállalkozásukat.

Az első, ikonikus GUESS farmer, a „Marilyn” fantázianévre hallagató modell kőmosású volt, és a bokarészen egy cipzárral díszítették. A népszerű termékeket jól időzített reklámkampányokkal támogatták meg, melyek jellemzően retro stílusban és fekete-fehér színben készültek. A siker másik záloga kétségtelenül a modellek tökéletes kiválasztása volt. Az akkoriban még a szárnyaikat bontogató, később világhírnevet szerző hölgyek, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith és Laetitia Casta is szívesen pózoltak az egyre népszerűbb márka hirdetésein. Szintén látható volt a képeken a gyönyörű, később szupermodellként tündöklő Carla Bruni és a Fekete Hattyú néven is ismert Naomi Campbell is. A fiatalabb generáció képviseletében többek között Gigi Hadid, Alyssa Miller és Georgina Rodríguez viszi tovább a GUESS szexis, fiatalos és trendi arculatát.

A férfi farmerekkel és a GUESS karórákkal kiegészült kollekció az évek során tovább bővült.  A 1990-es években az ágazatot sújtó gazdasági válságot sikeresen átvészelte a divatcég. A neves vállalat kiváló gazdasági és stílusérzékkel célozta meg az akkori fiatalságot, a Hilton-ház szép, szőke örökösnőjének Paris Hilton-nak a szerződtetésével, mely döntés és a sikeres reklámkampány nyomán a GUESS ismét régi fényében tündökölt.

Az első GUESS illatot, az "Original" –t James Bell alkotta meg és 1990-ben került piacra. Az indításban citrusos jegyek és a fekete ribizli aromái, míg a szívjegyben a narancsvirág, a jázmin, a gyöngyvirág és jácint virágos jegyei vannak jelen. A gazdag lezárást a borostyán, a tölgymoha, az illatos pacsuli, a szantálfa és az édes vanília kínálja.

A GUESS illatokra jellemző könnyedéget jól demonstrálja egy másik, 2020-as kiadású, virágos, női illat, a GUESS Seductive Kiss. Az illat kezdésében grapefruit és a mandarin, a szívzónában a barackvirág, a bódító jázmin és a könnyed vadvirágok akkordjai csendülnek fel. A szép lezárást a cédrus, a pézsma és a borostyán hármasa adja.

Napjainkra közel 60 könnyed, fiatalos és igényesen megkomponált illatkompozícióval büszkélkedhet a neves divatcég, melyek elkészítéséében a leghíresebb parfümőrök mellett fiatal, tehetséges illatművészek is lehetőséget kaptak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram