Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2017 | ||
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | gyömbér, tubarózsa, szantál |
Megjelenés éve: | 2017 |
---|---|
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | gyömbér, tubarózsa, szantál |
A nagy múltra visszatekintő, francia luxusmárka, az igen széles termékpalettát felsorakoztató Hermés az illatszeripar és konfekció ruházat tervezésén túl leginkább bőráruk, és órák forgalmazásával foglalkozik. A német, protestáns Hermés család 1828-ban telepedett le Párizsban. A kreatív, ambiciózus família eleinte nyergeket, kantárokat és lószerszámokat késztett, kiszolgálva a felsőbb és a feltörekvő társadalmi rétegeket. A kreativitást és a minőséget mutatja, hogy Thierry Hermés-nek, a család fejének a termékei az 1855-ös párizsi világkiállításon I. díjat nyertek.
Az igazi áttörést az 1914-es esztendő hozta: az alapító unokái, Adolphe és Émile-Maurice, termékeik elkészítéséhez előszőr használtak cipzárt Franciaországban. A Hermés cég első ruhadarabja egy cipzárral ellátott golf kabát volt, mely nagy sikert aratott. Innen már nem volt megállás, 1929-ben bemutatják a divatház első női kollekcióját Párizsban.
Első parfümjük az Eau d’Hermés 1951-ben jelent meg. Napjainkra közel 20 illat került az üzletekbe, Hermés márkanévvel ellátva. Az illatok egytől egyik letisztultak és kifinomultak, az időtlen elegancia érzésével ölelik körül viselőjüket.
A Hermés a francia divatvilág egyik legjelentősebb szereplője. A napjainkra évi több mint 2,5 milliárd eurós nyereséget jegyző divatcég meghatározó gazdasági szereplője az ágazatnak.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)