Hugo Boss Bottled eau de toilette - uraknak

(365 értékelés)
90

Kedvencek közé

Hugo Boss Bottled

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

90

Kedvencek közé


(365 értékelés)

30 ml
eau de toilette
+ Ajándék
15 270 Ft 509 Ft / ml

50 ml
eau de toilette
+ Ajándék
24 170 Ft 483 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
+ Ajándék
29 070 Ft 290 Ft / ml

200 ml
eau de toilette
+ Ajándék
37 070 Ft 370 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Hugo Boss - Bottled

Megjelenés éve: 1998 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: citrusok, muskátli, moha, alma, fahéj, mahagóni, vetiver
Megjelenés éve: 1998
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres
Összetétel: citrusok, muskátli, moha, alma, fahéj, mahagóni, vetiver

Bottled termék leírása

A Németországban alapított Hugo Boss divatcég neve évtizedek óta a kortalan és stílusos eleganciát testesíti meg, melyhez kifogástalan minőség társul.

A parfümpiacon is meghatározó szerepet betöltő divatcég egyik legkeresettebb férfi illata a Hugo Boss The Scent aromás-fűszeres kompozíció, melyet a kifinomult eleganciát kedvelő, de a kihívásokkal bátran szembe néző uraknak ajánlunk. A borostyán színben ragyogó csábító illat leginkább hűvösebb napokon, akár egész napos használatra jelent kiváló választást. Hatásosan indít a kompozíció a gyömbéres, citrusos akkordokkal, melyek után gyorsan megjelenik a markáns érzéki vonal, amit leginkább a fás jegyeknek, valamint a maninkának köszönhetünk. A bergamott, a levendula és a mandarin akkordjai olajosan tiszta, gyümölcsös felütést adva teljesítik ki a csábitóan férfias elegyet.

Az alkotók jó döntést hoztak, amikor a csodaszép, aranylóan csillogó, borostyánszín folyadékot láttatni engedték az áttetsző üvegben. A megjelenést a klasszikus Hugo Boss felirattal ellátott, letisztult fekete doboz egészíti ki.

 

Illatcsalád: fás-fűszeres

Típus: eau de toilette

Összetétel: gyömbér, mandarin, bergamott, maninka, levendula,  datolyaszilva, fás tónusok, bőr

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram