Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2015 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | hamvas szeder, fű, mandarin, jázmin, szilva, írisz, tea, ámbra, szantál, cédrus |
Megjelenés éve: | 2015 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | hamvas szeder, fű, mandarin, jázmin, szilva, írisz, tea, ámbra, szantál, cédrus |
Hugo Boss Hugo Woman eredetileg 1997-ben jelent meg. Az alap illat egy friss és szellős virágos - gyümölcsös illat volt, Eau de Toilette koncentrációban. A 2014 végén jött létre az új verzió, a Hugo Woman Eau de Parfum.
Hugo Woman egy virágos - gyümölcsös illat, amely tartalmaz egy rendhagyó, kisfiús csavart. Az illat egyesíti a váratlan természeti összetevőket az innovatív molekulákkal. Ez a fúzió a hagyományos női és a meglepő férfias aromák keveredését eredményezte, azzal a céllal, hogy tükrözze a divatház minimalista csillogását.
A fejjegy olyan gyümölcsös akkordokat tartalmaz mint a szeder, a szikrázó olasz mandarin és a friss, himalájai vörös fű. A szívjegyben áll a sambac jázmin, a fekete szilva, az írisz és a fűszeres fekete tea. A bázisjegyben a meleg borostyán és szantálfával tarkított cédrus áll.
Az illat a szlogenje "A Te illatod. A Te utad." Az illat reklámarca Freja Beha Erichsen modell.
Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.
A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)