Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Megjelenés éve: | 2016 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös-gourmand | Összetétel: | frézia, barack, osmanthus, kakaó |
Megjelenés éve: | 2016 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös-gourmand |
Összetétel: | frézia, barack, osmanthus, kakaó |
Hugo Boss The Scent Eau de Parfum
Németország legendás és egyben legnagyobb divatcégének története a XX. század elején kezdődött. A szárnyait bontogató Hugo Boss 1924-ben alapította meg cégét és üzemét Metzingenben. A folytatásban, a többek között katonai formaruhákat is tervező és gyártó cég fellendülése mindenki számára ismert. Német precizitás, tökéletes kivitelezés és elegancia jellemzi a divatház minden termékét, beleértve a kiegészítőket és a nagyszerű illatkreációkat is.
A Hugo Boss The Scent Eau de Parfum női illat is méltóképpen képviseli a német divatház illatkreációit, a nőies és elegáns illat különleges összetételének köszönhetően üdítő színfolt az illatok palettáján. A természet ébredezésének friss energiái, a tavaszi illatok csodálatos esszenciái vannak gyönyörű, aranyszínű kupakkal díszített, áttetsző flakonba zárva. A nőies, alapvetően édes, virágos-gyümölcsös kompozíció a mindig elegáns, de az élet szépségeit bátran megélő, fiatalos lelkületű hölgyek illata.
Az illat összetétele
Friss és üde fuvallatként köszön be a zöld mandarin és a zamatos őszibarack gyümölcsös elegye, melyet a rózsaszín bors fűszerez és a méz akkordjai édesítenek meg. A folytatás illatos virágözönt hoz magával, frézia, osmanthus és narancsvirág jelentkezik be a szívjegyben. A zárásban az illatos pörkölt kakaó hoz megnyugtató melegséget és különleges érzéki felütést a kompozíciónak.
Az illat története
A német divatház 2018- ban vezette be az eredeti illat modernebb, könnyedebb és frissebb változatát, mely nagy sikert aratott úgy szakmai berkekben, ahogy a vásárlók körében is. A nagyszabású reklámkampányt a csábítás és az elegancia kettősségére építették az alkotók. Az illat arcának a különleges szépségű, erőt sugárzó szőke modellt Anna Ewers-t választották. A német szépség elegáns, mégis csábító démonként szerepel a szépen fényképezett, nyomtatott megjelenéseken. Az illat férfiváltozatában Theo James szerepel, aki a német szépség oldalán a Hugo Boss The Scent Eau de Parfum népszerűsítő filmjében is látható.
Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.
A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)