Hugo Boss The Scent eau de parfum - hölgyeknek
117

Kedvencek közé

(103 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Hugo Boss The Scent

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

117

Kedvencek közé


(103 értékelés)

1.2 ml (illatminta)
eau de parfum

mi az az illatminta?

1 370 Ft 1370 Ft / ml

Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.

 

Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.

 


5 ml (mini parfüm)
eau de parfum
+ Ajándék
4 470 Ft 894 Ft / ml

30 ml
eau de parfum
+ Ajándék
21 070 Ft 702 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
26 170 Ft 523 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
33 570 Ft 335 Ft / ml

Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Parfüm jellemzői - Hugo Boss - The Scent

Megjelenés éve: 2016 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös-gourmand Összetétel: frézia, barack, osmanthus, kakaó
Megjelenés éve: 2016
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös-gourmand
Összetétel: frézia, barack, osmanthus, kakaó

The Scent termék leírása

Hugo Boss The Scent Eau de Parfum

Németország legendás és egyben legnagyobb divatcégének története a XX. század elején kezdődött. A szárnyait bontogató Hugo Boss 1924-ben alapította meg cégét és üzemét Metzingenben. A folytatásban, a többek között katonai formaruhákat is tervező és gyártó cég fellendülése mindenki számára ismert. Német precizitás, tökéletes kivitelezés és elegancia jellemzi a divatház minden termékét, beleértve a kiegészítőket és a nagyszerű illatkreációkat is.

A Hugo Boss The Scent Eau de Parfum női illat is méltóképpen képviseli a német divatház illatkreációit, a nőies és elegáns illat különleges összetételének köszönhetően üdítő színfolt az illatok palettáján. A természet ébredezésének friss energiái, a tavaszi illatok csodálatos esszenciái vannak gyönyörű, aranyszínű kupakkal díszített, áttetsző flakonba zárva. A nőies, alapvetően édes, virágos-gyümölcsös kompozíció a mindig elegáns, de az élet szépségeit bátran megélő, fiatalos lelkületű hölgyek illata.

Az illat összetétele

Friss és üde fuvallatként köszön be a zöld mandarin és a zamatos őszibarack gyümölcsös elegye, melyet a rózsaszín bors fűszerez és a méz akkordjai édesítenek meg. A folytatás illatos virágözönt hoz magával, frézia, osmanthus és narancsvirág jelentkezik be a szívjegyben. A zárásban az illatos pörkölt kakaó hoz megnyugtató melegséget és különleges érzéki felütést a kompozíciónak.

Az illat története

A német divatház 2018- ban vezette be az eredeti illat modernebb, könnyedebb és frissebb változatát, mely nagy sikert aratott úgy szakmai berkekben, ahogy a vásárlók körében is. A nagyszabású reklámkampányt a csábítás és az elegancia kettősségére építették az alkotók. Az illat arcának a különleges szépségű, erőt sugárzó szőke modellt Anna Ewers-t választották. A német szépség elegáns, mégis csábító démonként szerepel a szépen fényképezett, nyomtatott megjelenéseken. Az illat férfiváltozatában Theo James szerepel, aki a német szépség oldalán a Hugo Boss The Scent Eau de Parfum népszerűsítő filmjében is látható.

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram