
Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/18 970 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk!
Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk!
Megjelenés éve: | 1994 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-aqua | Összetétel: | aldehidek, bergamot, jázmin, rózsa, musk, ámbra, méz |
Megjelenés éve: | 1994 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-aqua |
Összetétel: | aldehidek, bergamot, jázmin, rózsa, musk, ámbra, méz |
Az 1995-ben megjelent TWICE parfüm egy alkalmi, friss illat, amely áttetsző, virágos és púderes jegyeket tartalmaz. A kompozíciót az aldehidek harmóniája, a frézia, az őszibarack, a gyöngyvirág és a bergamott nyitja meg. A szívjegyben egy csodálatos csokor cikláment, gardéniát, ibolyát, orchideát, nőszirom gyökeret, jázmint és rózsát találunk. Fás- púderes alapjegyben az íriszgyökér köti össze a mézet, a szantálfát, az ámbrát, a pézsmát és a cédrust.
A napjainkra a hipp-hopp és a pop zene világában is jól csengő Iceberg márkanév különleges helyet foglal el a divatvilágban. Az Olaszországban, 1962-ben alapított céget az ambiciózus házaspárnak, Silvano Gerani-nak és Guiliana Marchini-nek köszönhetjük. A leginkább sportruházatot kínáló vállalat sikeréhez nagyban hozzájárult az élénk színek bátor használata és a kötött anyagok beépítése a kollekciókba. A későbbiekben az erős, kontrasztos színek használata mellett klasszikus rajzfilmek szereplői is megjelentek a termékeken, egyedi megjelenést adva minden Iceberg darabnak.
Szakmailag jelentős mérföldkőnek számított, amikor 1989-ben Milánóban megnyílt az első Iceberg butik. A siker nem maradt el, a különleges arculattal bíró cég terjeszkedni kezdett és 1991-ben már egy impozáns New York-i bemutatóteremben adták a kilincset egymásnak a vásárlók. Az innovatív divatcég állandó szereplője lett a divattal kapcsolatos rendezvényeknek, Milánó kifutóin a legnevesebb modellek mutatták be az Iceberg alkotásokat.
A cég első illata 1989-ben került piacra, Iceberg by Iceberg néven. A virágos- gyümölcsös kompozíciót Sophie Labbe álmodta meg és szokatlan megjelenésben, cikk-cakk üvegben kínálta illatát vásárlóinak az Iceberg cég. Hamarosan megérkezett az illat férfi párja is, melyet napjainkig több mint 30, szépen megkomponált, sikeres illat követett.
2021-ben a Jiye Pyo és Mira Meijer modellek egzotikus szépségére épített nagyszabású reklámkampány nagy szakmai sikert hozott az Iceberg számára.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)