Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Megjelenés éve: | 2009 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | citrom, barack, alma, ciklámen, peony, frézia, musk, cédrus |
Megjelenés éve: | 2009 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | citrom, barack, alma, ciklámen, peony, frézia, musk, cédrus |
Nem csupán a spanyol, a világdivat egészére is nagy hatással bírt Jesus del Pozo munkássága. A művészetekért rajongó, az eredetileg belsőépítészetet és bútortervezést tanuló designer első üzletét 1974-ben, Madridban nyitotta meg. A Franco – diktatúrát követően az újhullámos formák és fazonok bátor használatával megalkotott ruházati kreációk hamar elnyerték a szakmai elismerést. A Del Pozo Almirante Street-i butikja a kulturális elit madridi központjává vált. A Del pozo divatház visszatérő résztvevője lett a meghatározó divateseményeknek, a posztimpresszionista jegyeket bátran alkalmazó tervező legtöbbször színes, vidám kreációinak köszönhetően.
A 1990-es években a neves művész alkotói munkássága mennyasszonyi ruhák tervezésével és ezzel egy időben illatkreációk alkotásával teljesedett ki. A divatház 1992-ben bemutatta első parfümjét, a Duende for women-t. Az 1997-ben kiadott Halloween elsöprő nemzetközi sikerét követően a parfümök a Del Pozo márka kínálatának meghatározó tagjai lettek.
"Szeretem a nőket, és szeretem a pozitívumot hirdetni. Nem akarok egyformaságot.” vallotta a művész. Ezt igazolja, hogy a legnevesebb parfümőrök közreműködésével mostanra több mint 30 különböző, vibráló illatkreáció látott napvilágot a Del Poso márkanév alatt.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)