Jimmy Choo Flash eau de parfum - hölgyeknek

(24 értékelés)
6

Kedvencek közé

Jimmy Choo Flash

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

6

Kedvencek közé


(24 értékelés)

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
27 570 Ft 275 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Jimmy Choo - Flash

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: eper, mandarin, tubarózsa, liliom, jázmin, kerti vanília
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: eper, mandarin, tubarózsa, liliom, jázmin, kerti vanília

Flash termék leírása

2013-ban megjelent, Flash névre keresztelt új illatot úgy alkották, hogy kihangsúlyozza a finom fehér virágok jegyeit egy csipetnyi fűszerrel és gyümölcsökkel. A fejillat szenvedélyes eper és mandarin, azonban a rózsabors hozzáadásával izgalmas és vidám jegyeket hoz a fehér virágos szívjegyekhez. A fehér csokor tubarózsából, jázminból és fehér liliomból áll, de az alapjegyek között megtalálható a napraforgó és szőke fa is. Az alkotó, Christine Nagel célja az volt, hogy egy olyan egyedi illatot hozzon létre, mint amilyen a hőn áhított, népszerű és ikonikus Jimmy Choo cipő vagy Jimmy Choo pénztárca. A parfüm üvege kihangsúlyozza a fények játékát és pompás halvány lila színben tündököl. A reklámkampány képeit Steven Meisel készítette, az új illat reklámarca pedig Natasha Poly volt.

Jimmy Choo márkáról

Jimmy Choo cipőtervező, és Tamara Mellon, a Vogue szerkesztője 1996-ban szakmailag igen magasra tette a lécet, amikor megalapította a brit Jimmy Choo divatházat. A divatcég elsősorban luxus cipők és táskák tervezésével valamint forgalmazásával foglalkozik, de különleges illatkompozíciókat is jegyez, melyek igen elismertek a kritikus szakmai körökben is. A tehetséges Jimmy Choo már 11 évesen letette névjegyét a divatszakmában, amikor megalkotta az első általa tervezett lábbelit. A tehetséges tervező 1986-ban már saját műhelyre tett szert Londonban. A divatszakma hamar felfigyelt tehetségére és 1988-ban a Vogue magazin egy 8 oldalas cikket jelentetett meg munkásságáról, hatalmas népszerűséget biztosítva a fiatal designer számára.

Az alapítók szakmai felkészültségének és a kemény munkának köszönhetően 2011-ben megszületett a márka első saját illatkompozíciója is. A Jimmy Choo névre keresztelt női illatot a sikeres parfümőr Olivier Polge alkotta meg.  Az érzéki és nőies illat nagy sikert aratott. Az idők során a kollekció bővült és egyre egzotikusabb illatok születtek. A Jimmy Choo parfümszériák egyszerre tükrözik az erotikát és a bájt, mindemellett magabiztossággal ruházzák fel viselőjüket. A gyümölcsös, fás és olykor virágos Jimmy Choo illatkompozíciók kifinomult eleganciát csempésznek a mindennapokba. Az innovatív divatház illatai kiváló választást jelentenek a modern és magabiztos hölgyeknek valamint a lendületes, elszánt és kellően motivált uraknak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram