Lacoste Pour Femme (2020) eau de parfum - hölgyeknek

(127 értékelés)
30

Kedvencek közé

Lacoste Pour Femme (2020)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

30

Kedvencek közé


(127 értékelés)

30 ml
eau de parfum
+ Ajándék
17 570 Ft 585 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
24 470 Ft 489 Ft / ml

90 ml
eau de parfum
+ Ajándék
29 070 Ft 323 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Lacoste - Pour Femme (2020)

Megjelenés éve: 2020 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás Összetétel: frézia, bors, ibolya, rózsa, jázmin, hibiszkusz, tömjén, bőr
Megjelenés éve: 2020
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás
Összetétel: frézia, bors, ibolya, rózsa, jázmin, hibiszkusz, tömjén, bőr

Pour Femme (2020) termék leírása

A népszerű, korábban leginkább sportos ruházati termékeket forgalmazó francia Lacoste divatmárkát 1933-ban alapította René Lacoste. A manapság a társadalmi szerepvállalásban aktívan részt vevő, a környezetvédelemben is markánsan állást foglaló cég 2001-től klasszikus, letisztázott vonalú utcai ruhákat, kiegészítőket és parfümöket is forgalmaz. Az ismert, krokodil logóval ellátott termékek természetes, sportos és immáron klasszikus jegyeket is hordoznak. Nincs ez másként a cég által forgalmazott illatkompozíciókkal sem. Hölgyek és férfiak részére, mindennapos viseletre is tökéletes választást jelentő illataik elegáns, sportos és vonzó alternatívát jelentenek a vásárlóknak.

A Lacoste Pour Femme Eau de Parfum női illattal sincs ez másként. Bár az illat természetes és könnyed, azonban a sportos vonallal szemben ebben az illatban a finom, letisztult nőiesség kapott hangsúlyos szerepet. Lágy, nőies valamint elbűvölően érzéki és egyben vibráló ez a csodaszép virágos-fás illat, melyet kellő önismerettel bíró, magabiztos, érzékeny hölgyek számára ajánlunk leginkább tavaszi és nyári viseletként.

Az illat összetétele

A fényűző kompozíció kezdésében virágosságot a finom frézia, gyümölcsösséget az üde zöldalma, fűszerességet pedig a szegfűbors hoz számunkra. A folytatásban megkapóan változatos, izgalmas virágeső zúdul ránk. Üde ibolya, illatos rózsa, bódító jázmin, heliotrop és a hibiszkusz kellemes fúziója kényezteti az érzékeinket. Az illat zárásában gazdagon kapjuk a melegséget adó, érzékiséget kínáló és megnyugtató felütéseket. Bőrös akkordok, cédrus, szantálfa, pézsma, tömjén és labdanum finom jegyei adják meg a keretet a nőies, időtálló kompozíciónak.

Az illat története

A Lacoste Pour Femme Eau de Parfum 2003-ban lett bevezetve, a divatcég egy igazán mély, nőies illatot kívánt megalkotni, melynek elkészítésében a neves parfümőr Olivier Cresp nyújtott segítséget. A nőies illat megjelenésein a letisztultság, az elegancia és a könnyed báj egyaránt jelen van, a bézs és fehér színkombináció szépen fejezi ki az alkotók által megálmodott életérzést. Catharine Hurley nőies, könnyed, mégis érett bája adott arcot az időtálló kompozíciónak. A közkedvelt illatot szolid, áttetsző üvegben, króm kupakkal ellátott, a cég logójával díszített csomagolásban találjuk meg a parfümériák polcain.

Lacoste márkáról

A Lacoste francia ruházati céget, René Lacoste francia teniszbajnok és André Gillier kötöttárú vállalat tulajdonosa alapította 1933-ban. Először saját tervezésű tenisz ingeiket, később már a márkával jelzett cipőket, ruházati termékeket, parfümöket, órákat és szemüvegeket is forgalmazott a cég.A közismert krokodil szimbólumot 1927-től alkalmazta a cég. A név René becenevéből, a La Crocodile-ból eredt és az elmaradhatatlan krokodilbőr táskájára utalt.

A Lacoste divatház 2001-ben túllépett a sportos ruházati vonalat és klasszikus, letisztázott utcai ruhákkal, kiegészítőkkel és parfümökkel bővítette kollekcióját. Ennek köszönhetően a Lacoste márka mára már egy életérzéssé vált: a sportosan elegáns férfiak és nők megtestesítője. Ehhez hasonlóan a Lacoste parfümök is az irányzatnak megfelelően visszafogottak, természetesek, sportosak, precízek és kifinomultak.

1984-ben jelent meg első illata a fás-aromás Lacoste parfüm, amely a klasszikusan elegáns, stílusos férfiakat célozta meg, nagy sikerrel. 1994-ben jelent meg Lacoste következő illata, az Eau de Sport, amit a kemény, határozott, sportos férfi illatának szántak.

2002-ben dobta piacra a Lacoste cég a mesterien megalkotott Lacoste pour Homme fás-aromás illatot, amely továbbra is a sportos vonalat követte, de letisztultabb, lágyabb lett mint elődjei. 2003-ban jelentette meg a cég az első, nőknek szánt illatát Lacoste pour Femme néven, amely egy klasszikus, nőies és ugyanakkor nagyon modern illat. A virágos-fás illatjegyek a tavaszt varázsolják viselője köré. Meg kell még említenünk a Challenge illatot, amely a kihívást kedvelő férfiak illata, illetve az Inspiration női illatot, amely a végtelen szabadság érzetét adja viselőjének.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram