Lancôme Hypnose Eau Fraiche (Cologne) eau de toilette - uraknak Kifutó Limitált kiadás

(9 értékelés)
4

Kedvencek közé

Lancôme Hypnose Eau Fraiche (Cologne)

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó Limitált kiadás

4

Kedvencek közé


(9 értékelés)

75 ml
eau de toilette

75 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
29 170 Ft 388 Ft / ml

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Lancôme - Hypnose Eau Fraiche (Cologne)

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere Összetétel: bergamot, narancs, levendula, citrom, koriander, petitgrain
Megjelenés éve: 2009
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere
Összetétel: bergamot, narancs, levendula, citrom, koriander, petitgrain

Lancôme márkáról

Lancome cég

Az egyik legjobban csengő név a szépségiparban a francia kozmetikai cég a Lancome Paris, amelyet Armand Petitjean, a Coty egykori alkalmazottja álmodott meg 1935-ben. Az elnevezést a Le Château de Lancosme kastély romjai és az azt kőrül ölelő, elragadóan szép rózsák látványa ihlette.

Az első siker gyorsan érkezett, a kozmetikai cég az 1935-ös brüsszeli világkiállításon már 5 illatot dobott piacra és az évek során a kínálatot egyéb bőrápoló és kozmetikai termékkel egészítette ki.

A kiváló minőség, valamint a nagy gondossággal kiválasztott, gyönyörű hölgyek a kampányokban, egyre népszerűbbé tették a neves francia céget. Az 1970-es években a Lancome termékek reklámfotóin legsűrűbben a szépséges Nancy Dutiel volt látható, aki a cég arcaként és szóvivő is tevékenykedett az amerikai piacon. 1982 végén Dutielt Isabella Rossellini váltotta Lancome arcaként, a karizmatikus, szép színésznő, egyedi vonásait egészen 1996-ig csodálhattuk a termékeken. Érdekesség, hogy a tehetséges színésznő, nem csupán reklámozta, de aktívan részt is vett a Lancome kozmetikai vállalat egyik legikonikusabb illatának a Tresor-nak a kifejlesztésében.

A Trésor egy keleties, enyhén fűszeres, virágos illat nőknek, dinamikus borostyán és gyümölcsös, elsősorban őszi és sárgabarack felütésekkel. Sophia Grojsman gyönyörű alkotása 1990-ben jelent meg és a Tresor napjainkig a világ egyik legkeresettebb illatkompozíciója, melyet a későbbiekben a szintén csodaszép és tehetséges Penelope Cruz népszerűsített. A Tresor számtalan hangulatban éledt újjá az idők során,

Egy másik illatklasszikus Juliette Binoche, a különleges szépségű, francia színésznő által népszerűsített 1995-ben kiadott Poeme. A Poeme szintén egy virágos- borostyános, gazdag női illat. Jacques Cavallier gyönyörű alkotásában, a nyitányban virágos, gyümölcsös és zöld jegyek jelentkeznek be. A szívzóna gazdag virágesőt és némi bőrös aromát, míg a lezárás a vanília, a narancsvirág, a borostyán, az érzéki pézsma és cédrus aromáit kínálja.

Az egyik legnépszerű illata a neves kozmetikai cégnek, a gyönyörű mosolyú, amerikai színésznő által népszerűsített La Vie Est Belle.

A virágos, gyümölcsös illatkülönlegesség 2012-ben került a polcokra és Olivier Polge, Dominique Ropion és Anne Flipo parfümőrök álmait testesíti meg. A könnyed kompozíció kezdésében a fekete ribizli és a körte, a szívzónában a virágos jegyek tűnnek fel. A lezárásban az édes praliné és a vanília, valamint a pacsuli és a tonkabab ad izgalmas, melegséget adó felütéseket a kompozícióhoz Az illat egyfajta életszemlélet kínál használóinak, Julia Roberts csodás mosolyával, a kis dolgokban való öröm teljes megélésére buzdítja a hölgyeket.

A fiatal hölgyeket célozza mega az amerikai színész és énekesnő Zendaya által reklámozott igen sikeres, friss, nőies és lágy illat az Idole, mely az önmegvalósításra, büszkeségre, személyiségünk felvállalására buzdít.

Az új j La Vie est Belle kampány egyesítette a korábbi kampányok múzsáit, akik szívesen vettek részt a női szépség és erő közös ünneplésében. Lily Collins, Amanda Seyfried, Emma Chamberlain és a két új múzsa Aya Nakamura és Hoyeon után 2024-ben a Lancome Joy Sunday nigériai származású amerikai színésznőt nevezte ki a márka globális nagykövetévé, aki büszkén csatlakozott az exkluzív, nemes célokat képviselő hölgykoszorúhoz.

 

 

Mai garantált ajándékunk
loader
Facebook Instagram