Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2001 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | licsi, frézia, magnólia, gyömbér, bors, jázmin, ámbra, musk |
Megjelenés éve: | 2001 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | licsi, frézia, magnólia, gyömbér, bors, jázmin, ámbra, musk |
A két szó, amely pontosan jellemzi a Miracle illatot: az energia és a megvilágosodás. A szépsége, magában az élet fogalmában rejlik, a hétköznapi cselekedetekben, amely során az apró dolgokat is úgy éljük meg, mint egy kis csodát. Illetve a folyamatos újrakezdés és megújulás folyamatának megélésében. A Miracle reklámarca, a gyönyörű és csodálatos színésznő Uma Turman, aki légies, de ugyanakkor szilárd lábakkal áll a földön. A Miracle modern, keleties illat gyümölcsös- virágos fejjegyekkel, mint a licsi és a frézia. Enyhén fűszeres- virágos szívjegyekkel, mint a magnólia, a jázmin, a gyömbér, a bors és a narancs. Púderes alapjegyekkel, mint a pézsma és az ámbra. A csodás illatot Harry Fremont és Alberto Morillas hozta létre 2000-ben.
Az egyik legjobban csengő név a szépségiparban a francia kozmetikai cég a Lancome Paris, amelyet Armand Petitjean, a Coty egykori alkalmazottja álmodott meg 1935-ben. Az elnevezést a Le Château de Lancosme kastély romjai és az azt kőrül ölelő, elragadóan szép rózsák látványa ihlette.
Az első siker gyorsan érkezett, a kozmetikai cég az 1935-ös brüsszeli világkiállításon már 5 illatot dobott piacra és az évek során a kínálatot egyéb bőrápoló és kozmetikai termékkel egészítette ki.
A kiváló minőség, valamint a nagy gondossággal kiválasztott, gyönyörű hölgyek a kampányokban, egyre népszerűbbé tették a neves francia céget. Az 1970-es években a Lancome termékek reklámfotóin legsűrűbben a szépséges Nancy Dutiel volt látható, aki a cég arcaként és szóvivő is tevékenykedett az amerikai piacon. 1982 végén Dutielt Isabella Rossellini váltotta Lancome arcaként, a karizmatikus, szép színésznő, egyedi vonásait egészen 1996-ig csodálhattuk a termékeken. Érdekesség, hogy a tehetséges színésznő, nem csupán reklámozta, de aktívan részt is vett a Lancome kozmetikai vállalat egyik legikonikusabb illatának a Tresor-nak a kifejlesztésében.
A Trésor egy keleties, enyhén fűszeres, virágos illat nőknek, dinamikus borostyán és gyümölcsös, elsősorban őszi és sárgabarack felütésekkel. Sophia Grojsman gyönyörű alkotása 1990-ben jelent meg és a Tresor napjainkig a világ egyik legkeresettebb illatkompozíciója, melyet a későbbiekben a szintén csodaszép és tehetséges Penelope Cruz népszerűsített. A Tresor számtalan hangulatban éledt újjá az idők során,
Egy másik illatklasszikus Juliette Binoche, a különleges szépségű, francia színésznő által népszerűsített 1995-ben kiadott Poeme. A Poeme szintén egy virágos- borostyános, gazdag női illat. Jacques Cavallier gyönyörű alkotásában, a nyitányban virágos, gyümölcsös és zöld jegyek jelentkeznek be. A szívzóna gazdag virágesőt és némi bőrös aromát, míg a lezárás a vanília, a narancsvirág, a borostyán, az érzéki pézsma és cédrus aromáit kínálja.
Az egyik legnépszerű illata a neves kozmetikai cégnek, a gyönyörű mosolyú, amerikai színésznő által népszerűsítettLa Vie Est Belle.
A virágos, gyümölcsös illatkülönlegesség 2012-ben került a polcokra és Olivier Polge, Dominique Ropion és Anne Flipo parfümőrök álmait testesíti meg. A könnyed kompozíció kezdésében a fekete ribizli és a körte, a szívzónában a virágos jegyek tűnnek fel. A lezárásban az édes praliné és a vanília, valamint a pacsuli és a tonkabab ad izgalmas, melegséget adó felütéseket a kompozícióhoz Az illat egyfajta életszemlélet kínál használóinak, Julia Roberts csodás mosolyával, a kis dolgokban való öröm teljes megélésére buzdítja a hölgyeket.
A fiatal hölgyeket célozza mega az amerikai színész és énekesnő Zendaya által reklámozott igen sikeres, friss, nőies és lágy illat az Idole, mely az önmegvalósításra, büszkeségre, személyiségünk felvállalására buzdít.
Az új j La Vie est Belle kampány egyesítette a korábbi kampányok múzsáit, akik szívesen vettek részt a női szépség és erő közös ünneplésében. Lily Collins, Amanda Seyfried, Emma Chamberlain és a két új múzsa Aya Nakamura és Hoyeon után 2024-ben a Lancome Joy Sunday nigériai származású amerikai színésznőt nevezte ki a márka globális nagykövetévé, aki büszkén csatlakozott az exkluzív, nemes célokat képviselő hölgykoszorúhoz.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)