Loewe Aire Fantasia eau de toilette - hölgyeknek

(0 értékelés)

Kedvencek közé

Loewe Aire Fantasia

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kedvencek közé


(0 értékelés)

125 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


Parfüm jellemzői - Loewe - Aire Fantasia

Megjelenés éve: 2018 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: citrus Összetétel: citrom, grapefruit, mandarin, narancs, neroli, gyöngyvirág, mandulafa virága, magnólia, jázmin, pézsma, szantálfa, vetiver
Megjelenés éve: 2018
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: citrus
Összetétel: citrom, grapefruit, mandarin, narancs, neroli, gyöngyvirág, mandulafa virága, magnólia, jázmin, pézsma, szantálfa, vetiver

Loewe márkáról

A Spanyolországban alapított cég története az 1800-as évek közepére nyúlik vissza, amikor több madridi bőrműves elhatározta, hogy bőráru üzletet nyit Madrid kereskedelmi negyedében. Az elnevezés a német Enrique Roessberg Loewe nevéhez köthető, aki a városba érkezve, a helyi mesterekkel együttműködve megalapította cégét, melyet 1892-re szilárd alapokra helyezett.

1905-ben a királyi család hivatali beszállítójaként is elismert cég már egy impozáns, Barcelona központjában lévő üzlettel is büszkélkedhetett. Az üzletek száma Spanyolországon belül egyre nőtt. Gazdasági megszilárdulást és nemzetközi terjeszkedést hozott az 1945-ös esztendő, amikor a cég jellegzetes terméke, az ikonikus, dobozos borjúzsák kifejlesztésre került.

Az 1970-es években olyan nagynevű tervezők dolgoztak a Loewe ivatháznak, mint Karl Lagerfeld vagy Laura Biagiotti és ezidőtájt vezették be a divatcég máig használatos, esztétikus logóját is.

Az első illat 1972-ben jelent meg, a L de Loewe egy könnyed, szépen megkomponált, virágos illat, mely átütő sikert aratott. A kompozíciók sikerét jól mutatja, hogy az 1985-ben a polcokra kerülő Aire Loewe napjainkig az egyik legkeresettebb illat Spanyolországban.

A leginkább az európai és az ázsiai piacot megcélzó divatcég azóta több mint száz sikeres illatkompozíciót jegyez, melyeket a világ legnevesebb parfümőrei készítettek el a spanyol divatcég számára.

Érdekesség, hogy a divatház 2022-es kampányához a népszerű színészt Sir Anthony Hopkins-t is sikerült megnyerni, aki fánkos pólóban népszerűsíti a Loewe márkát.

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram