Michael Kors Extreme BLue eau de toilette - uraknak

(1 értékelés)
5

Kedvencek közé

Michael Kors Extreme BLue

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

5

Kedvencek közé


(1 értékelés)

70 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Michael Kors - Extreme BLue

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás Összetétel: kardamom, pink bors, bergamott, angyalgyökér, zsálya, szezám, ciprus, boróka, ámbra, kasmír mósusz
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás
Összetétel: kardamom, pink bors, bergamott, angyalgyökér, zsálya, szezám, ciprus, boróka, ámbra, kasmír mósusz

Extreme BLue termék leírása

Korunk modern férfija, aki mindig megszerzi, amit akar, mindig Extreme Blue illatot visel. Valahogy így jellemeznénk az utóbbi évek egyik népszerű illatát. Klasszikus és friss jegyeket felvonultató illat pikánsan fűszeres és izgalmasan üdítő parfümmé állt össze.

Michael Kors márkáról

 

Michael Kors

 

Kétségtelen, hogy napjaink egyik legnépszerűbb divattervezője, az amerikai designer Michael Kors, aki az 1981-ben bemutatott első kollekciójának debütálása óta sikeresen hódította meg a világ divatpiacát.

A kozmopolita életstílus, a modernség és az elegancia jelenik meg a magas minőségű ruházati termékeket és luxuskiegészítőket kínáló Michael Kors divatház kollekcióiban.

A társadalmi szerepvállalásban és a jótékonysági ügyek mellett elkötelezett vállalat víziója az igényes, trendi, globális és kozmopolita divatirány elterjesztése. A korábbi márkanagykövetet, a gyönyörű, amerikai modellt Kendall Jenner-t, aki a New York elött tisztelgő ikonikus reklámkampány főszereplője volt, 2024-ben a Kim Da-hyun, a fiatal dél-koreai énekes, rapper és színésznő váltotta.

Az első Michael Kors illat a Michael for women 2001-ben került az üzletek polcaira. Egyike a legnépszerűbb Kors illatoknak a Very Hollywood, mely egy csillogó -virágos illat hölgyek számára. A 2009-ben induló kompozíció nyitányában a málna, a mandarin és a bergamott jegyei dominálnak, míg a szívzónában virágos jegyekkel találkozunk. A gardénia, az illatos jázmin, az ylang-ylang szép harmóniája a lezárásban a borostyán, a tölgymoha és a vetiver akkordjaival válik eggyé. Az ikonikus kampány, mely Carmen Kass és Noah Mills modellek főszereplésével, a neves sztárfényképész Mario Testino közreműködésével készült, nagy sikert aratott. A videoban Lady Gaga „The Fame” című dala csendült fel.

Napjainkra a Michael Kors divatház több, mint 60 illatkompozíciót jegyez. 2024-ben került piacra a Michael Kors Pour Femme and Pour Homme illatpár, mely megjelenését követően azonnal sikert aratott.  A Miamiban forgatott, Irina Shayk és Jon Kortajarena főszereplésével készült, szépen fényképezett kampányfilm leginkább a luxust, és az érzékiséget helyezi előtérbe.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram