Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2017 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | meggy, ananász, rebarbara, pink bors, alma, grapefruit, jázmin, narancsvirág, bazsarózsa, vanília, mósusz, ámbra, vattacukor |
Megjelenés éve: | 2017 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | meggy, ananász, rebarbara, pink bors, alma, grapefruit, jázmin, narancsvirág, bazsarózsa, vanília, mósusz, ámbra, vattacukor |
Natin Passi alapította, az elsősorban a fiatal korosztályban népszerű, angol Missggided divatmárkát 2009-ben.
A viszonylag fiatal, elsősorban az on-line vásárlásra specializálódott divatcég fejlődése igen dinamikusnak mondható. A Missguided kezdetekben elsősorban az Egyesült Királyságban, később az Egyesült Államokban majd Ausztráliában, valamint Franciaországban és Németországban is terjeszkedni kezdett.
Az olykor kiszámíthatatlan gazdasági és marketing döntések ugyanúgy jellemzik a divatcéget, ahogyan a híres emberek bevonása a népszerűsítő kampányokba. Remek példa erre 2014-ben a Missguided, Nicole Scherzinger énekesnővel való együttműködése, mely egyesüléssel a Missguided fennállásának ötödik évfordulóját ünnepelték meg. Érdekesség, hogy a 40 darabból álló ünnepi kollekciót maga Scherzinger tervezte. A későbbiekben a népszerű R&B énekesnő, Pia Mia is részt vett a divatcég kampányában.
2016-ban ügyesen kihasználva egy valós piaci rést, a Missguided egy 19 darabból állt menyasszonyoknak és koszorúslányoknak szánt kollekcióval rukkolt elő, a gyönyörű, trendi és megfizethető darabok nagy sikert arattak.
Ugyanebben az esztendőben a női ruházati vonalat Pamela Anderson erősítette, míg a fürdőruhakollekcióhoz Amber Rose amerikai modell és énekesnő állt modellt. A következő esztendő sikeres kollekciójában Jourdan Dunn brit szupermodellt láthattuk.
2017-ben a Missguided megcélozva a szépségipart, kiadta első illatát a gyümölcsös-virágos Babe Power-t, mely az erőteljes on-line, közösségi kampánynak köszönhetően pillanatok alatt elérte a tizenéves korosztályt. Az erő, a nőiesség és a fiatalos lendület egyszerre van jelen a bájos-játékos kompozícióban, mely Beverley Bayne parfümőr kezei közül került ki. A markáns, friss és változatos gyümölcsös jegyek mellett a narancsvirág, a bazsarózsa és a jázmin virágos akkordjaiban is gyönyörködhetünk. A lezárásban az édes vanília, a cukorka valamint az érzéki pézsma és a borostyán is helyet kap.
A Missguided napjainkra közel 10 különböző, izgalmas illatkompozíciót jegyez, melyeket jellemzően Julie Pluchet, Celia Orozco Cirimbilli és Beverley Bayne parfümőrök készítettek el a leginkább még mindig a ruházati termékeiről ismert lendületes divatcég számára.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)