Moschino Uomo after shave uraknak
1

Kedvencek közé

(0 értékelés)

Moschino Uomo after shave

uraknak

1

Kedvencek közé


(0 értékelés)


Termék jellemzői - Moschino - Uomo after shave

Megjelenés éve: 1997  
Illatcsalád: fás-virágos Összetétel: ciklámen, rózsafa, cédrusfa, ámbra
Megjelenés éve: 1997
 
Illatcsalád: fás-virágos
Összetétel: ciklámen, rózsafa, cédrusfa, ámbra

Moschino márkáról

Az Franco Moschino által 1983-ban, Milánóban alapított divatcég egy különleges színfoltja a divatvilágnak. A Moschino-ház kissé megosztó, bohókás alkotásaiból árad az életigenlés és a vidámság, A tehetséges designer kreációiban sokszor ötvözi a klasszikus elemeket sajátos divatcsavarjaival, fittyet hányva a minden konvencióra. Alkotásai szabadságot kínálnak a vásárlóknak. Arra buzdítja őket, hogy bátran merjék viselni azt a ruhadarabot, amit szeretnének, ne szorítsák magukat korlátok közé. A szakma által sokszor kritikával illetett termékeket a vásárlóközönség azonban nyitott szívvel fogadta, az olasz divatház sok milliós rajongótáborral büszkélkedhet világszerte. A 2006-os torinói Téli Olimpiai Játékok formaruháinak megtervezésére a Moschino divatházat kérték fel a szervezők, mely jól mutatja a kreatív divatház népszerűségét.

Ahogy kollekciói, úgy illatkompozíciói is játékos jegyekkel színesített, különleges illatokat hoznak.  Az első kompozíciót, a Moschino for Women-t, 1987-ben adták ki, melyet számtalan sikeres illat követett. Játékos, izgalmas illatkreációi elsősorban fiataloknak szólnak, de a Moschino parfümjeit viselve bárki újra ifjúnak érezheti magát.

Emlékezetes divatpillanat volt, amikor az ikonikus modell Linda Evangelista, tisztitószeres flakonban kínálta a sikeres illatot, a Moschino Fresh-t.

Stella Maxwell , Taylor Hill, Devon Aoki, csak néhány névnapjaink fiatal hírességei közül, akik szívesen adták arcukat a Moschino-ház sikeres illatkampányaihoz.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram