NAF NAF Fairy Juice Blue eau de toilette - hölgyeknek

(13 értékelés)
15

Kedvencek közé

NAF NAF Fairy Juice Blue

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

15

Kedvencek közé


(13 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
10 670 Ft 106 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - NAF NAF - Fairy Juice Blue

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös Összetétel: citrom, ananász, moha, szantál, fehér fák
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös
Összetétel: citrom, ananász, moha, szantál, fehér fák

NAF NAF márkáról

A francia tervezők által kreált ruházat termékek és kiegészítők kivétel nélkül magukon viselik azt a megfoghatatlan sikket, bájt és légiességet, mely méltán tette Franciaországot a divat egyik fellegvárává.

Nem képeznek ez alól kivételt az 1973-ban Párizsban alapított a NafNaf vállalat kreációi sem, melyek vidám, fiatalos vonalvezetésükkel és nem utolsósorban megfizethető áraikkal a 18 és 25 év közötti fiatalokat célozta meg.

A kellemes hétköznapi viseletet biztosító, kissé excentrikus darabok a kilencvenes évek közepéig sok fiatal hölgy kedvencei voltak. A kilencvenes évek közepén a vásárlási szokások megváltozásának köszönhetően, sok vállalkozáshoz hasonlóan a Naf Naf márkanévnek is megújulásra új gazdasági és marketing tervre volt szüksége, melynek sikere nyomán a márka felfrissült és sikeresen kiszélesítette korábbi vásárlói bázisát.

A Naf Naf első illata az Une Touche de NafNaf volt, mely 1991-ben jelent meg és a virágos, keleties jegyekkel tűzdelt női illat azonnali sikert hozott és korszak egyik meghatározó illatává vált. A reklámfilmben a gyönyörű és fiatal, önfeledten táncoló Monica Bellucci-t csodálhattuk meg.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram