NAF NAF Fairy Juice Green eau de toilette - hölgyeknek

(3 értékelés)
7

Kedvencek közé

NAF NAF Fairy Juice Green

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

7

Kedvencek közé


(3 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


Parfüm jellemzői - NAF NAF - Fairy Juice Green

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: yuzu, alma, ribizlilevél, magnólia, lótusz, rózsa, cédrus, mósusz, cashmeran
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: yuzu, alma, ribizlilevél, magnólia, lótusz, rózsa, cédrus, mósusz, cashmeran

NAF NAF márkáról

A francia tervezők által kreált ruházat termékek és kiegészítők kivétel nélkül magukon viselik azt a megfoghatatlan sikket, bájt és légiességet, mely méltán tette Franciaországot a divat egyik fellegvárává.

Nem képeznek ez alól kivételt az 1973-ban Párizsban alapított a NafNaf vállalat kreációi sem, melyek vidám, fiatalos vonalvezetésükkel és nem utolsósorban megfizethető áraikkal a 18 és 25 év közötti fiatalokat célozta meg.

A kellemes hétköznapi viseletet biztosító, kissé excentrikus darabok a kilencvenes évek közepéig sok fiatal hölgy kedvencei voltak. A kilencvenes évek közepén a vásárlási szokások megváltozásának köszönhetően, sok vállalkozáshoz hasonlóan a Naf Naf márkanévnek is megújulásra új gazdasági és marketing tervre volt szüksége, melynek sikere nyomán a márka felfrissült és sikeresen kiszélesítette korábbi vásárlói bázisát.

A Naf Naf első illata az Une Touche de NafNaf volt, mely 1991-ben jelent meg és a virágos, keleties jegyekkel tűzdelt női illat azonnali sikert hozott és korszak egyik meghatározó illatává vált. A reklámfilmben a gyönyörű és fiatal, önfeledten táncoló Monica Bellucci-t csodálhattuk meg.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram