Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2006 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | aromás-aqua | Összetétel: | ananász, bergamott, jázmin, lótusz, szantál, mósusz, cédrus |
Megjelenés éve: | 2006 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | aromás-aqua |
Összetétel: | ananász, bergamott, jázmin, lótusz, szantál, mósusz, cédrus |
Nem is találhatott volna jobb képviselőt kollekciójának népszerűsítésére a neves, amerikai divatcég, a Nautica 2024-ben a világhírű Olivia Dunne-nál, a sikeres és gyönyörű amerikai tornásznőnél. A kiemelkedő sportolói múlttal rendelkező híresség a világhírű lakberendezési és divatcég tavaszi kollekciójának arcaként népszerűsíti a David Chu tervező által 1983-ban alapított márkát.
A sportos és kalandos amerikai életmódhoz kapcsolódó divatmárka neve a latin Nauticus szóból eredeztethető, ami "hajót" jelent. A minőségi termékeken gyakran dominál a kék szín, utalva a tengerre valamint az egyszerű motívumok, melyek gyakran utalnak a szabadtéri elemekre.
A sikeres vállalat 1992-ben a Coty-val karöltve adta ki első illatát, a Nautica for men-t, mely egy fás-aromás illat férfiaknak. A kezdésben az aldehidek, a friss lime és a citrom, az üde narancsvirág valamint a fűszeres jegyek dominálnak. A szívjegyben virágos jegyek, nevezetesen a jázmin, a rózsa, a ciklámen valamint egy csipet kömény aromái jelennek meg. A lezárásban fás jegyek, valamint a pacsuli és a borostyán akkordjai vannak jelen.
A friss, férfias illatok mellett női kompozíciókat is találhatunk a jellemzően vizes jegyekkel és gyakran kék csomagolásban kínált minőségi illatok között. Egyik sikeres, hölgyeknek szánt kompozíció a Nautica My Voyage For Her női illatának reklámkampányában a népszerű amerikai színésznőt, Katherine Heigl-t láthatjuk a szépen fényképezett reklámkampányban. Az idők során olyan hírességek vettek részt a Nautica népszerűsítésében, mint Jason Caselton, Brian Shimansky modellek, jelenleg pedig a sikeres indiai férfiszínész Ayushmann Khurrana a divatcég márkanagykövete, aki könnyedségével, férfiasságával és közvetlen stílusával méltón képviseli a Nautica szellemiségét.
Az egyedi arculatnak, valamint a megfelelő ár-érték aránynak köszönhetően napjainkra közel 30 illatot adott ki az amerikai divatcég, melyek évtizedek óta nagy népszerűségek örvendenek a vásárlók körében.
Minőségi Carden notesz, egyedi felirattal!