Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Ez nem teszter, hanem original termék papírdoboz nélkül. Egyes termékeinket
a szállítássorán a papírdoboz deformálódik, ezért doboz nélkül forgalmazzuk. Természetesen a termék üvege sértetlen,.
Kizárólag esztétikaila okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron. A 30 napos csere - és visszavásárlási garancia itt is él!
Ez nem teszter, hanem original termék papírdoboz nélkül. Egyes termékeinket
a szállítássorán a papírdoboz deformálódik, ezért doboz nélkül forgalmazzuk. Természetesen a termék üvege sértetlen,.
Kizárólag esztétikaila okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron. A 30 napos csere - és visszavásárlási garancia itt is él!
Megjelenés éve: | 2012 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Megjelenés éve: | 2012 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Playboy, a komplex életérzés 1953 óta
Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.
A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.
Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.
Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.
Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)