Megjelenés éve: |
2011 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
fás-fűszeres |
Összetétel: |
grapefruit, ibolyalevél, bors, pacsuli, ámbra, cédrus |
Megjelenés éve: |
2011 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
fás-fűszeres |
Összetétel: |
grapefruit, ibolyalevél, bors, pacsuli, ámbra, cédrus |
To Be termék leírása
A világhírű és sokoldalú olasz divat egyik képviselője az eredeti, vad és energikus Police divatmárka. Az 1980-ban alapított divatcég új stílust hozott többek között a világ napszemüveg kínálatába. A rendőrségi szemvédők stílusára hajazó design-al a cég alaposan felkavarta az állóvizet az ágazatban, kiemelt figyelmet irányítva a cég egyéb termékei felé is A leginkább kiegészítőivel népszerűvé vált márkanév a parfümök világában is jól cseng. A Police parfümök kivétel nélkül energikus, kozmopolita, trendi hölgyek és férfiak részére készültek.
A karizmatikus, Police To Be eau de toilette férfiillat is hozza azt a vagány, non- konformista vonalat, ami a márka legtöbb termékét jellemzi. A mindennapi viseletként is használható kellemes, fás-fűszeres kompozíció az életigenlő, optimista, kiforrott egyéniségű, modern férfi illata.
Az illat összetétele
Az üde grapefruit és a fűszeres fekete bors találkozása indítja a karizmatikus, férfias illatot. A Police illatokban jellemzően megtalálható friss, különleges ibolya visszafogottan virágos akkordjai lágysággal és játékossággal töltik meg a kompozíciót. A fás jegyekkel bíró cédrus és a pacsuli, valamint a diszkrét, de ellenállhatatlanul vonzó fehér borostyán adják a kompozíció alapját, melyet az ámbra érzéki jegyei melegséggel töltenek meg, csábítóan vonzó felütést adva az illat egészéhez.
Az illat története
Police To Be eau de toilette
A 2011-ben piacra került illat csomagolását Hamlet, a dán királyfi klasszikus monológja, dilemmája ihlette. A létezés értelmét vizsgáló kérdésre a To Be eau de toilette férfiillat sokkal többet ad, mint egy szimpla válasz. Irányt mutat a férfiaknak, magabiztosságra, optimizmusra és határtalan életigenlésre koponyát formáló, különleges csomagolásban. A reklámkampányhoz a világhírű fotográfus Polack Andrzej Dragan adta a nevét. Az inspiráló, különleges már-már művészi képeket Milánóban tekintheti meg a nagyérdemű.
Police márkáról
A Police Olasz divatcéget 1983-ban alapították, az amerikai rendőrségi napszemüvegek formája alapján egyedi tervezéssel készített szemvédők forgalmazására. Az eredetileg dizájner napszemüvegek tervezésére és gyártására specializálódott cég később az óra és a parfümpiacot is célba vette. Napjainkra a Police cég egy világhírű divatkiegészítőket gyártó céggé nőtte ki magát. Termékeinek széles kínálatában a szélsőséges divat őrültektől az elegáns üzletemberekig vagy üzletasszonyokig mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő kiegészítőt. A cég számtalan világsztárt megnyert már reklámhadjárataira, többek között George Clooneyt, Bruce Willist, David Beckhamet és Antonio Banderast is. 2008-tól a Police ruházati kollekcióval is piacra lépett.
1997-ben mutatta be első parfümpárosát a morbid csomagolása (koponyás) okán is híressé vált To Be és To Be Woman illatokat. Az előbbi egy üde, levegős, enyhén fűszeres jegyekkel rendelkező férfi illat, mely az életigenlésre, és az élet szeretetére buzdít. Női párja egy citrusos, édes és gyümölcsös keverék, melynek főbb jegyei a lime, a mandarin és a zöldalma.
Másik említésre méltó párosa a Pure London Femme és a Pure London Homme, amelyek csomagolás az angol zászló színeiben pompázik. A női illat fő jegyei a zöld, és virágos jegyek, de a citrom, a barack és a körte édes mégis savanykás illata ideálisan egészíti ki egymást.
A férfi illat balzsamos, fás illatának legdominánsabb illatjegye a füstölő, intenzív illatát a levendula lágyítja, és a gyömbér teszi férfiasan erőssé. Ez a parfüm tökéletes társa az eltökélt férfiaknak egy hosszú, fülledt éjszakán.
Meg kell még említenünk a fás, vaníliás Titanium Wings illatot, amely virágos, gyümölcsös, citrusos és fűszeres illatjegyeivel igazi jelképévé vált a bonyolult és titokzatos férfi jellemnek. Illetve a friss, fűszeres Gold Wings férfi illatot, amely a jómódú, önálló férfiaknak készült, akik adnak a megjelenésre, a stílusra és mások véleményére. Elmondhatjuk, hogy a Police márka szárnyas parfümcsaládja kifejezetten a magabiztos, szabadságra vágyó, domináns férfiak szimbóluma.