Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2012 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | citrus-aromás | Összetétel: | mandarin, zsálya, levendula, menta, ambrette, Iso E Super |
Megjelenés éve: | 2012 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | citrus-aromás |
Összetétel: | mandarin, zsálya, levendula, menta, ambrette, Iso E Super |
Prada? Az egyike a legbefolyásosabb divatházaknak a világon. Maga a Prada márka a társasági réteg szimbólumává vált. A története 1913 - ba nyúlik vissza, amikor megalapításra került Milánóban Mario Prada és a testvére által. A Prada cég a bőrből készült termékekre és kiegészítőkre irányult. Radikális változásokat a cégnél az unoka Miucci Prada vitt végbe, amikor divatot tervezett és férje Patrizio Bertelli a kezébe vette a cég marketingjének vezetését. Prada 1992 - ben bemutatta az olcsóbb variációját a Miu Miu - t, és hogyan máshogy, mint hatalmas sikerrel. Manapság Prada luxus női és férfi parfümöket is kínál, melyek kitűnően kiegészítik a Prada termékeket.
A Prada divatcég története 1913-ban indult, az olasz Prada testvéreknek egy kis, milánói bőráru üzletében. Táskáival, bőröndjeivel a Prada hamar kedvelt márkanévvé vált Milánó elit köreiben. A cég alapítója, Mario Prada imádott a hölgyek számára alkotni, de olyannyira nem hitt az üzleti érzékükben, hogy minden nőt kitiltott a műhelyéből. A sors iróniája, hogy a Prada virágkora az alapító dédunokájához, egy hölgyhöz, Miuccia Pradahoz kötődik, aki közel 20 évig irányította a divatházat.
Az üzletasszonynak és férjének, Patrizio Bertellinek köszönheti a Prada divatcég szédületes felemelkedését. A Prada új anyagokkal és merész design váltással forradalmasította a táskák és bőröndök divatját. A magas áraknak és a reklámok hiányának köszönhetően nehezen indult be az üzlet, de a befektetett munka és a szemléletváltás meghozta gyümölcsét, és a 80-as években már sorra nyíltak világszerte a nívós Prada üzletek.
Az első női ruhakollekciót 1989-ben adta ki a divatház. A kreációkat modern stílusjegyekkel ötvözött tradicionális színek és formák, valamint végtelen elegancia jellemezték, mely stílusjegyek napjainkig a divatház sajátjai. A világ egyik legmeghatározóbb luxusdivat márkája a 90-es évek második felére gazdagította portfolióját férfi ruházati termékekkel és kiegészítőkkel, valamint parfümökkel is. A Prada illatkreációi jellemzően markáns és elegáns illatok, melyek egyedi, tradicionális designjukkal és jellegzetes szórófejükkel, napjainkig világszerte keresettek a vásárlók körében.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)