Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Megjelenés éve: | 2019 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ciprus-virágos | Összetétel: | aldehidek, szegfű, csillagánizs, citrom, rózsa, vanilia,musk |
Megjelenés éve: | 2019 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | ciprus-virágos |
Összetétel: | aldehidek, szegfű, csillagánizs, citrom, rózsa, vanilia,musk |
Rochas, akinek a sellőruhát és a 2/3-os zsebes kabátot köszönhetik a hölgyek…
Marcel Rochas neve nem ismeretlen a divat világában, elég csak az általa tervezett un. sellőruhát említeni, mely a mai napig inspirálóan hat a művészekre. Szintén a mai napig népszerűek a 2/3-os zsebes kabátok is, melyekkel először ő örvendeztette meg a hölgyeket.
Marcel Rochas 1925-ben alapította meg saját nevét viselő divatházát, mely egészen az ötvenes évek elejéig egyedi, haute couture ruhák tervezésével és forgalmazásával foglalkozott. Ezt követően a modern nők igényeit szem elött tartva kényelmes, ám igen nőies ruhákat kezdett tervezni minél több hölgyhöz igyekezve eljuttatni szemet gyönyörködtető kreációit.
A divatház 1934-ben kibővítette termékpalettáját és három illatkreációval rukkolt elő. Az Avenue Matignon, az Air Jeune valamint az Audace nagy sikert arattak és a második világháborúig forgalomban voltak. A klasszikusnak számító, és újraértelmezett formájában ma is a piacon lévő Femme 1943-ban kezdte meg diadalútját. Néhány évvel később a divatház a férfiaknak is kedveskedett, a cég első férfi illata, a Moustache 1949-ben jelent meg.
A felszabadult nőiességet zárja palackba 1970 óta az időtlen, az azúrkék égbolt, a káprázatos tájak és az élet örömei által inspirált csodálatos alkotás, az élénk, finom és friss Eau de Rochas női illat, mely az egyik legnépszerűbb terméke a sikeres divatcégnek. A Nicolas Mamounas parfümőr által megálmodott aromás illat a nyitányban citrusos jegyeket és verbénát kínál, míg a szívjegyben a koriander, az izgalmas pacsuli, a finom szegfű, a vadrózsa, valamint a bódító jázmin dominál. A szép, klasszikus lezárást a tölgymoha, a pézsma, a szantálfa és a borostyán adják.
Marcel Rochas halálát követően özvegye Helene Rochas vette át a kormányrudat és olyan sikerre vitte a vállalkozást, mely túlszárnyalta a legoptimistább elképzeléseket is. Később a vállalat a Procter & Gamble irányítása alá került.
Napjainkra a sikeres vállalkozás közel 80 illatkompozíciót jegyez, melyeket a világ leghíresebb parfümőrei alkottak meg a Rochas számára. 2008 óta a Rochas saját parfümőrt alkalmaz a világhírű Jean-Michel Duriezt személyében.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)