Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2021 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-fás-pézsma | Összetétel: | narancsvirágvíz, feketeribizli, pink bors, narancsvirág, jázmin, orchidea, vanília, szantál, cédrus |
Megjelenés éve: | 2021 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-fás-pézsma |
Összetétel: | narancsvirágvíz, feketeribizli, pink bors, narancsvirág, jázmin, orchidea, vanília, szantál, cédrus |
Rochas, akinek a sellőruhát és a 2/3-os zsebes kabátot köszönhetik a hölgyek…
Marcel Rochas neve nem ismeretlen a divat világában, elég csak az általa tervezett un. sellőruhát említeni, mely a mai napig inspirálóan hat a művészekre. Szintén a mai napig népszerűek a 2/3-os zsebes kabátok is, melyekkel először ő örvendeztette meg a hölgyeket.
Marcel Rochas 1925-ben alapította meg saját nevét viselő divatházát, mely egészen az ötvenes évek elejéig egyedi, haute couture ruhák tervezésével és forgalmazásával foglalkozott. Ezt követően a modern nők igényeit szem elött tartva kényelmes, ám igen nőies ruhákat kezdett tervezni minél több hölgyhöz igyekezve eljuttatni szemet gyönyörködtető kreációit.
A divatház 1934-ben kibővítette termékpalettáját és három illatkreációval rukkolt elő. Az Avenue Matignon, az Air Jeune valamint az Audace nagy sikert arattak és a második világháborúig forgalomban voltak. A klasszikusnak számító, és újraértelmezett formájában ma is a piacon lévő Femme 1943-ban kezdte meg diadalútját. Néhány évvel később a divatház a férfiaknak is kedveskedett, a cég első férfi illata, a Moustache 1949-ben jelent meg.
A felszabadult nőiességet zárja palackba 1970 óta az időtlen, az azúrkék égbolt, a káprázatos tájak és az élet örömei által inspirált csodálatos alkotás, az élénk, finom és friss Eau de Rochas női illat, mely az egyik legnépszerűbb terméke a sikeres divatcégnek. A Nicolas Mamounas parfümőr által megálmodott aromás illat a nyitányban citrusos jegyeket és verbénát kínál, míg a szívjegyben a koriander, az izgalmas pacsuli, a finom szegfű, a vadrózsa, valamint a bódító jázmin dominál. A szép, klasszikus lezárást a tölgymoha, a pézsma, a szantálfa és a borostyán adják.
Marcel Rochas halálát követően özvegye Helene Rochas vette át a kormányrudat és olyan sikerre vitte a vállalkozást, mely túlszárnyalta a legoptimistább elképzeléseket is. Később a vállalat a Procter & Gamble irányítása alá került.
Napjainkra a sikeres vállalkozás közel 80 illatkompozíciót jegyez, melyeket a világ leghíresebb parfümőrei alkottak meg a Rochas számára. 2008 óta a Rochas saját parfümőrt alkalmaz a világhírű Jean-Michel Duriezt személyében.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)