Rochas Tocade eau de toilette - hölgyeknek Kifutó

(8 értékelés)
19

Kedvencek közé

Rochas Tocade

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

19

Kedvencek közé


(8 értékelés)

30 ml
eau de toilette
+ Ajándék
17 570 Ft 585 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
+ Ajándék
22 170 Ft 221 Ft / ml

100 ml teszter
eau de toilette
+ Ajándék
19 870 Ft 198 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Rochas - Tocade

Megjelenés éve: 1994 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-édes Összetétel: frézia, geránium, bergamott, rózsa, írisz, orchidea, jázmin, gyöngyvirág, vanília, ámbra, pacsuli, cédrus, pézsma
Megjelenés éve: 1994
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-édes
Összetétel: frézia, geránium, bergamott, rózsa, írisz, orchidea, jázmin, gyöngyvirág, vanília, ámbra, pacsuli, cédrus, pézsma

Rochas márkáról

Rochas, akinek a sellőruhát és a 2/3-os zsebes kabátot köszönhetik a hölgyek…

 

Marcel Rochas neve nem ismeretlen a divat világában, elég csak az általa tervezett un. sellőruhát említeni, mely a mai napig inspirálóan hat a művészekre. Szintén a mai napig népszerűek a 2/3-os zsebes kabátok is, melyekkel először ő örvendeztette meg a hölgyeket.

Marcel Rochas 1925-ben alapította meg saját nevét viselő divatházát, mely egészen az ötvenes évek elejéig egyedi, haute couture ruhák tervezésével és forgalmazásával foglalkozott. Ezt követően a modern nők igényeit szem elött tartva kényelmes, ám igen nőies ruhákat kezdett tervezni minél több hölgyhöz igyekezve eljuttatni szemet gyönyörködtető kreációit.

A divatház 1934-ben kibővítette termékpalettáját és három illatkreációval rukkolt elő. Az Avenue Matignon, az Air Jeune valamint az Audace nagy sikert arattak és a második világháborúig forgalomban voltak. A klasszikusnak számító, és újraértelmezett formájában ma is a piacon lévő Femme 1943-ban kezdte meg diadalútját. Néhány évvel később a divatház a férfiaknak is kedveskedett, a cég első férfi illata, a Moustache 1949-ben jelent meg.

A felszabadult nőiességet zárja palackba 1970 óta az időtlen, az azúrkék égbolt, a káprázatos tájak és az élet örömei által inspirált csodálatos alkotás, az élénk, finom és friss Eau de Rochas női illat, mely az egyik legnépszerűbb terméke a sikeres divatcégnek. A Nicolas Mamounas parfümőr által megálmodott aromás illat a nyitányban citrusos jegyeket és verbénát kínál, míg a szívjegyben a koriander, az izgalmas pacsuli, a finom szegfű, a vadrózsa, valamint a bódító jázmin dominál. A szép, klasszikus lezárást a tölgymoha, a pézsma, a szantálfa és a borostyán adják.

Marcel Rochas halálát követően özvegye Helene Rochas vette át a kormányrudat és olyan sikerre vitte a vállalkozást, mely túlszárnyalta a legoptimistább elképzeléseket is. Később a vállalat a Procter & Gamble irányítása alá került.

Napjainkra a sikeres vállalkozás közel 80 illatkompozíciót jegyez, melyeket a világ leghíresebb parfümőrei alkottak meg a Rochas számára. 2008 óta a Rochas saját parfümőrt alkalmaz a világhírű Jean-Michel Duriezt személyében.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram