Salvatore Ferragamo Tuscan Scent Golden Acacia eau de parfum - unisex

Kedvencek közé

(15 értékelés)

Salvatore Ferragamo Tuscan Scent Golden Acacia

eau de parfum unisex

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(15 értékelés)

75 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Parfüm jellemzői - Salvatore Ferragamo - Tuscan Scent Golden Acacia

Megjelenés éve: 2014 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos Összetétel: rekettye, narancsvirág, méz, pacsuli, ámbra, opoponax
Megjelenés éve: 2014
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos
Összetétel: rekettye, narancsvirág, méz, pacsuli, ámbra, opoponax

Salvatore Ferragamo márkáról

Salvatore Ferragamo olasz cipőtervező volt, akit kreatív és tudományos megközelítésével fogadtak el a szakemberek a cipőtervezés területén. A cipőkészítés szakmát nagyon fiatalon megtanulta, első cipőjét 9 éves korában készítette. Miután Nápolyban végzett cipőkészítést, 1914-ben az Egyesült Államokba költözött, ahol egy rövid ideig a bostoni csizmagyárban dolgozott, mielőtt figyelmét a növekvő filmiparra fordította.

Boltja kezdetben cipőjavítással és méretre szabott cipők készítésével foglalkozott, de a filmipar számára is elkezdett lábbeliket tervezni, és rövid idő alatt a "sztárok cipésze" néven vált ismertté. Megdöbbentette, hogy milyen gyakran fáj a nők lába a szemet gyönyörködtető cipőkben. Ferragamo a dél-kaliforniai egyetemen végzett anatómia tanulmányai után, 1927-ben visszatért Olaszországba.

A Firenzében nyitott üzletében Ferragamo a leggazdagabb ügyfeleket szolgálta ki, ideértve a hírességeket és a politikai elitet. Számos egyedi mintát készített, köztük a parafa ék sarkat és a ketrec sarkat. Az 1950-es évekre egyaránt voltak üzletei az Egyesült Államokban és Olaszországban is, és több mint 700 kézművest alkalmazott.
A Ferragamo 1960-ban elhunyt, de a Ferragamo birodalom a család kezében maradt, és kibővítette kínálatát táskákra, szemüvegekre, kiegészítőkre, órákra, készruhákral és parfümökre is.

Az első illatát, a
Salvatore Ferragamo for women-t nők számára készítette és 1998-ban mutatták be. 2001-ben létrehozták a Ferragamo Parfums céget, amely parfümöket dob piacra  Ferragamo és Incanto néven.
A Salvatore Ferragamo illatanyagokat Antoine Maisondieu, Jacques Cavallier, Jean-Pierre Mary, Pierre Bourdon, Alberto Morillas, Marie Salamagne, Jean-Pierre Bethouart, Annick Menardo, Amandine Clerc-Marie, Francis Kurkdjian, Olivier Polge, Sophie Labbe, Juliette Karagueuzoglou, Laurent Bruyere, Antoine Lie, Jean Jacque, Beatrice Piquet, Sonia Constant, Louise Turner, Karine Dubreuil, Emilie (Bevierre) Coppermann, Nicolas Beaul , Fabrice Pellegrin, Serge Majoullier, Nathalie Gracia-Cetto, Alex Lee, Domitille Michalon Bertier, Lucas Sieuzac és Aurelien Guichard híres parfümörök együttműködésével készítették el.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram