Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2012 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | fás-aromás | Összetétel: | kardamom, grapefruit, bergamott, mandarin, zsálya, bors, majoranna, szantál, vetiver, szürke ámbra, kasmírfa |
Megjelenés éve: | 2012 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | fás-aromás |
Összetétel: | kardamom, grapefruit, bergamott, mandarin, zsálya, bors, majoranna, szantál, vetiver, szürke ámbra, kasmírfa |
S.T. Dupont, avagy az utazótáskáktól az illatkreációkig
A 19. század végén kezdődő utazási hullámot meglovagolva fejlődött és teljesedett ki leginkább a ST Dupont, a francia luxuscikkeket gyártó cég, amelyet 1872-ben Simon Tissot-Dupont alapított.
A luxusbőröndöket és utazási kiegészítőket forgalmazó cégek aranykora volt ez, hiszen a módos utazóközönség sokszor hónapokat töltött el távol otthonától, így kiemelkedően fontos volt személyes tárgyaik és ruháik megfelelő tárolása, védelme.
A minőség és az innováció mindig is fontos szempont volt a vállalkozásban és a II. világháború sem törte meg a jól menő vállalkozás sikerét. A mindenkori elit számára készített termékek legendásak voltak még a legfelsőbb körökben is.
Az 1990-es évek végétől az illatok is fontos kiegészítői voltak a divatcégnek és így van ez napjainkban is. Az első férfiillat, a ST Dupont pour Homme Gerard Anthony alkotása. Az indításban a fűszeres jegyek és a citrom dominálnak. A szívjegy az írisz, a levendula, a szegfű, a jázmin és a fahéj fúzióját hozza. A lezárásban fás jegyek a tömjén, a pézsma, a kókusz, a pacsuli és a borostyán érzéki, melegséget adó elegyét adja ki.
Még ugyanebben az évben, 1998-ban piacra kerül a sikeres illat virágos, női párja a ST Dupont pour Femme, melyet Bertrand Duchaufour álmodott meg. Érdemes megemlíteni a 2012-es kiadású 58 Avenue Montaigne pour Femme virágos, gyümölcsös női illatot is, mely Nathalie Feisthauer alkotása. A ragyogó és tiszta illat Párizs eleganciáját ontja magából és szintén igen keresettnek bizonyult a vásárlók körében.
A ST Dupont cég napjainkra közel 60 izgalmas illatot jegyez, melyek követik a trendeket, mindenkor szem elött tartva a luxusmárkára jellemző kiemelkedő minőséget.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)