Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/18 770 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Megjelenés éve: | 2010 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-aqua | Összetétel: | mandarin, dinnye, jármin, lótusz, rózsa, jázmin, rizs, ámbra |
Megjelenés éve: | 2010 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-aqua |
Összetétel: | mandarin, dinnye, jármin, lótusz, rózsa, jázmin, rizs, ámbra |
S.T. Dupont, avagy az utazótáskáktól az illatkreációkig
A 19. század végén kezdődő utazási hullámot meglovagolva fejlődött és teljesedett ki leginkább a ST Dupont, a francia luxuscikkeket gyártó cég, amelyet 1872-ben Simon Tissot-Dupont alapított.
A luxusbőröndöket és utazási kiegészítőket forgalmazó cégek aranykora volt ez, hiszen a módos utazóközönség sokszor hónapokat töltött el távol otthonától, így kiemelkedően fontos volt személyes tárgyaik és ruháik megfelelő tárolása, védelme.
A minőség és az innováció mindig is fontos szempont volt a vállalkozásban és a II. világháború sem törte meg a jól menő vállalkozás sikerét. A mindenkori elit számára készített termékek legendásak voltak még a legfelsőbb körökben is.
Az 1990-es évek végétől az illatok is fontos kiegészítői voltak a divatcégnek és így van ez napjainkban is. Az első férfiillat, a ST Dupont pour Homme Gerard Anthony alkotása. Az indításban a fűszeres jegyek és a citrom dominálnak. A szívjegy az írisz, a levendula, a szegfű, a jázmin és a fahéj fúzióját hozza. A lezárásban fás jegyek a tömjén, a pézsma, a kókusz, a pacsuli és a borostyán érzéki, melegséget adó elegyét adja ki.
Még ugyanebben az évben, 1998-ban piacra kerül a sikeres illat virágos, női párja a ST Dupont pour Femme, melyet Bertrand Duchaufour álmodott meg. Érdemes megemlíteni a 2012-es kiadású 58 Avenue Montaigne pour Femme virágos, gyümölcsös női illatot is, mely Nathalie Feisthauer alkotása. A ragyogó és tiszta illat Párizs eleganciáját ontja magából és szintén igen keresettnek bizonyult a vásárlók körében.
A ST Dupont cég napjainkra közel 60 izgalmas illatot jegyez, melyek követik a trendeket, mindenkor szem elött tartva a luxusmárkára jellemző kiemelkedő minőséget.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)