Versace Blue Jeans eau de toilette - uraknak

(44 értékelés)
18

Kedvencek közé

Versace Blue Jeans

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

18

Kedvencek közé


(44 értékelés)

75 ml
eau de toilette
+ Ajándék
14 170 Ft 188 Ft / ml

75 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
13 270 Ft 176 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Versace - Blue Jeans

Megjelenés éve: 1994 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: rózsafa, citrusok, zsálya, levendula, szegfű, fenyő, pacsuli
Megjelenés éve: 1994
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: rózsafa, citrusok, zsálya, levendula, szegfű, fenyő, pacsuli

Blue Jeans termék leírása

A Versace Blue Jeans egy örök visszatérő illat, amely 1994-ben jelent meg a parfümpiacon, de népszerűsége azóta is töretlen.

 Ahogyan minden Versace terméket a luxus és a kitűnő minőség jellemez, így a parfümjeit is. A Versace Blue Jeans illattal felidézheti nyári élményeit. Az olasz Riviéra, a tenger, a friss szellő visszahozza a felejthetetlen vakáció emlékeit.

Ennek a klasszikus férfias illatnak főbb jegyei a fás, citrusos és fűszeres illatjegyek. A fejjegyben citrusfélék indítják a friss illatot, amihez csatlakozik a rió paliszander, ánizs, bazsalikom, és a boróka. A szívjegyben az ibolya, a szegfű, az orvosi zsálya, az orgona, a rózsa és a jázmin keveredik a klasszikusabb levendula és muskátli jegyekkel. Az alapjegyben írisz, szantálfa, tonka bab, ámbra, pacsuli, vanília, cédrus és vetiver vegyül a puha pézsmával, tökéletesítve az összhangot és teljessé téve a Blue Jeans illatát.  

Versace márkáról

  Gianni Versace Reggio di Calabriában, Olaszországban született, és ott is nőtt fel bátyjával, Santóval, húgával, Donatellával, apjukkal és varrónő anyjukkal. Nővére, Tina, 12 éves korában meghalt egy rosszul kezelt tetanuszfertőzés miatt. Gianni egész kicsi volt még, amikor elkezdett beletanulni a divatszakmába, miközben édesanyjának segített drágaköveket és aranyszálat keresni a hímzésekhez.

 Később építészetet tanult, majd 25 évesen Milánóba költözött, hogy a divatszakmában kezdjen dolgozni. A hetvenes évek közepén kötött modelljei hívták fel rá a Genny and Callaghan házak fejvadászainak figyelmét, akik megkérték, hogy tervezzen nekik bőr- és velúr kiegészítőket.

 A sikeren felbuzdulva néhány évvel később saját női kollekciót mutatott be a milánói Palazzo della Permanente múzeumban, amit ugyanabban az évben egy férfikollekció is követett. Az első butikot Milánóban nyitotta 1978-ban, ami hamar nagy népszerűségre tett szert. A siker ezután gyorsan jött, és a Versace azóta Európa egyik vezető divatházává nőtte ki magát. A sikertörténet 1997-ig tartott, amikor Gianni Versace épp egyik szokásos reggeli sétájáról tért vissza Miami Beach-i villájához 1997 nyarán, és lelőtték. Gyilkosa, az ámokfutó Andrew Cunanan, röviddel ezután öngyilkos lett.

 Az olaszországi Comói-tóba szorták a hamvait. Végrendeletében Gianni Versace divatbirodalmának 50 százalékát unokahúgára, Allegra Versacéra, Donatella Versace lányára hagyta. Ez azt jelenti, hogy amikor 2004-ben 18 éves lett, Allegra körülbelül félmilliárd dollárral lett gazdagabb, és az övé a végső szó a céget érintő minden fontos döntésben. Ma a Versace egyike a világvezető divatházainak.
A Versace Group luxus ruhakölteményeket, kiegészítőket, parfümöt, kozmetikumokat és bútorokat tervez és árul különféle márkanevek alatt.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram