Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2011 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | mimóza, körte, frézia, lótusz, mósusz, guajakfa, ámbra |
Megjelenés éve: | 2011 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | mimóza, körte, frézia, lótusz, mósusz, guajakfa, ámbra |
Olaszországban, 1978-ban, Milánóban alapította a rendkívül tehetséges, innovatív divattervező Gianni Versace a saját nevével fémjelzett Versace divatházat. A némiképp megosztó mester sajátos hangulatú egyedi kreációival, tervezői látásmódjának nyitottságával, pompás divatbirodalmat épített ki az évtizedek alatt. A Versace divatház termékei, beleértve a kiegészítőket és az illatkreációkat is, napjainkig nagy hatással vannak a világ divatjára.
A Versace Yellow Diamond Eau de Toilette női illat is egy igen közkedvelt alkotása a divatcégnek. A Földközi-tenger napsütötte vidékét idéző, napsugaras kreáció egy igazán nyári, könnyed kompozíció, mely a ragyogó napfényt és a könnyedséget kínálja a hölgyeknek a virágos-citrusos kompozíció által.
Az illat összetétele
Az illat kezdésében friss amalfi citrom, neroli, zamatos körte és a bergamott jegyei találkoznak egymással, szép, harmonikus indítást adva a nőies illatnak. A szívjegyben csodálatos virágözön kényeztet minket, sárga mimóza, fehér frézia, tavirózsa és az afrikai narancsvirág jegyei vannak jelen. A zárásban a selymes borostyán, illatos szantálfa és érzéki pézsma adnak melegséget és érzéki felütést a sárgán ragyogó női illatnak.
Az illat története
A Yellow Diamond stílszerűen, sárga gyémántra emlékeztető csomagolásban 2011-óta ragyog a parfümériák polcain. A korábban, 2006-ban kiadott, szintén nagyon sikeres Bright Crystal könnyedebb, gyümölcsösebb változatát szerették volna elkészíteni az alkotók, újra gondolva a korábbi, sikeres női illatot. A Versace Yellow Diamond Eau de Toilette exkluzív megjelenése méltó reklámkapányt kapott. A felvételeken a Versace divatházra jellemző domináns minták és a sárga szín kapott meghatározó szerepet. A reklámkampány arca a tökéletes vonásokkal rendelkező, platinaszőke ausztrál modell Abbey Lee Kershaw lett. A különleges hangulatú reklámfilmet Párizsban forgatták. A sikerhez nagyban hozzájárultak a világhírű divatfotós Mario Testino a kampány egészén megjelenő, csodaszép felvételei is.
Gianni Versace Reggio di Calabriában, Olaszországban született, és ott is nőtt fel bátyjával, Santóval, húgával, Donatellával, apjukkal és varrónő anyjukkal. Nővére, Tina, 12 éves korában meghalt egy rosszul kezelt tetanuszfertőzés miatt. Gianni egész kicsi volt még, amikor elkezdett beletanulni a divatszakmába, miközben édesanyjának segített drágaköveket és aranyszálat keresni a hímzésekhez.
Később építészetet tanult, majd 25 évesen Milánóba költözött, hogy a divatszakmában kezdjen dolgozni. A hetvenes évek közepén kötött modelljei hívták fel rá a Genny and Callaghan házak fejvadászainak figyelmét, akik megkérték, hogy tervezzen nekik bőr- és velúr kiegészítőket.
A sikeren felbuzdulva néhány évvel később saját női kollekciót mutatott be a milánói Palazzo della Permanente múzeumban, amit ugyanabban az évben egy férfikollekció is követett. Az első butikot Milánóban nyitotta 1978-ban, ami hamar nagy népszerűségre tett szert. A siker ezután gyorsan jött, és a Versace azóta Európa egyik vezető divatházává nőtte ki magát. A sikertörténet 1997-ig tartott, amikor Gianni Versace épp egyik szokásos reggeli sétájáról tért vissza Miami Beach-i villájához 1997 nyarán, és lelőtték. Gyilkosa, az ámokfutó Andrew Cunanan, röviddel ezután öngyilkos lett.
Az olaszországi Comói-tóba szorták a hamvait. Végrendeletében Gianni Versace divatbirodalmának 50 százalékát unokahúgára, Allegra Versacéra, Donatella Versace lányára hagyta. Ez azt jelenti, hogy amikor 2004-ben 18 éves lett, Allegra körülbelül félmilliárd dollárral lett gazdagabb, és az övé a végső szó a céget érintő minden fontos döntésben. Ma a Versace egyike a világvezető divatházainak.
A Versace Group luxus ruhakölteményeket, kiegészítőket, parfümöt, kozmetikumokat és bútorokat tervez és árul különféle márkanevek alatt.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)