Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2006 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | fás-virágos | Összetétel: | gyömbér, citrom, bergamot, bazsalikom, sz.dió, vetiver,tonka |
Megjelenés éve: | 2006 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | fás-virágos |
Összetétel: | gyömbér, citrom, bergamot, bazsalikom, sz.dió, vetiver,tonka |
Az algériai gyökerekkel bíró, később Franciaországban élő és alkotó művész Yves Saint –Laurent neve impozánsan cseng a divatszakmában. A divatvilágban évtizedek óta meghatározó luxus divatcég a szakma egyik alappilléreként képviseli a kifogástalan színvonalú, stílusos francia eleganciát. Az erős európai jelenléttel bíró, de a világ minden táján jelen lévő neves divatház a ruhakollekciókon túl számos sikeres illatkreációt kínál korosztálytól függetlenül, mindkét nem részére.
A divatház egyik sikerillatának számító Yves Saint-Laurent L' Homme eau de toilette férfiillat állócsillagként van jelen a piacon. A friss benyomást keltő virágos-fás illatot körülveszi a divatházra jellemző egyfajta luxusérzés, mely magában rejti a franciákra jellemző hanyag eleganciát, lezserséget is. Az örök eleganciát hordozó kompozíció sportosan elegáns férfiak részére mindennapos viseletként is ideális választás.
Az illat összetétele
Tiszta érzetet, frissességet valamint légiességet kínál már az illat kezdése is, melyet az ózon, a gyömbér és a citrom jegyeinek üde keveredése kínál számunkra. A középső jegyekben a frissesség fűszeres jegyekkel egészül ki, a bors, és a bazsalikom által, de tisztán kivehetők a divatház által előszeretettel használt ibolya finom akkordjai is. Az alapjegyek bársonyosan megnyugtató melegséget, ellenállhatatlan érzékiséget tesznek a férfias kompozícióhoz, melyet a cédrus, a szantálfa, a vetiver és a tonkabab aromáinak köszönhetünk.
Az illat története
Yves Saint-Laurent L' Homme eau de toilette
A kultikus férfiillat 2006-ban jelent meg a piacon, már ekkor nagy sikert aratva a szakma és a vásárlók körében egyaránt. A kompozíció megalkotásában Anne Flipo, Pierre Wargnye, Dominique Ropion és Juliette Karagueuzoglou vettek részt. Olivier Martinez kapta meg a megtisztelő feladatot, hogy a neves márkát arcával képviselje. A karizmatikus, a francia sikket, hanyag eleganciát tökéletesen képviselő, megnyerő külsejű színész hosszú évekig adta arcát a divatcég kampányaihoz. A művészi színvonalon megalkotott reklámanyagot fekete-fehér színvilágban forgatták, melyhez kiváló választásnak bizonyult a színész érzékeny és letisztult férfias vonzereje.
Yves Saint Laurent a XX. század egyik meghatározó divatkreátora. Christian Dior szárnyai alatt, zsenialitása hamar felszínre került. Fantáziadús, egyedi és stílusos ötletei nyomán 26 éves korára saját kollekcióval büszkélkedhetett a tehetséges kreátor, aki Pierre Bergé üzletemberrel 1961-ben megnyitotta saját divatcégét. Merészsége, egyedülálló stílusérzéke, és az a képessége, hogy ki tudja ragadni az időtlent a változó divatból, a legnagyobbak közé emelte a magánéletében megosztó személyiségű designert.
Munkásságában is jelen volt a kettősség, letisztult elegáns kreációi mellett nem riadt meg attól sem, hogy sokkolja közönségét. Első férfiparfümje, az YSL bemutatásakor például meztelenül állt a fotósok kereszttüzében, de bátran használt korában szokatlan parfümneveket is, mint például a korában botrányosnak számító, de máig népszerű Opium.
A számos szakmai elismerés mellett, állami kitüntetésekkel díjazták munkáját a kreátornak, akinek parfümjei és ruhakollekciói szorosan kapcsolódtak egymáshoz. Első készruhabutikja például a Rive Gauche nevet kapta, csakúgy, mint egyik híres parfümje. Míg ruhái az eleganciát és kényelmet egyesítik, illatszerei a romantikus szabadságot sugallják. A YSL márka a mester 2008-as halálát követően is igen népszerű világszerte. Ápolva a szakmai örökséget, a divatház napjainkig minőségi és feledhetetlen illatokkal ajándékozza meg a világot.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)