Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2023 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Megjelenés éve: | 2023 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Különleges, sikkes és nagyon európai vonalat képvisel a ruházati cikkek készítésében, az 1975-ben alapított spanyol áruházlánc a Zara, mely Amancio Ortega és Rosalía Mera nevéhez köthető. A szép vonalú és trendi modellek, valamint a népszerű divatcég érdekes és kifizetődő üzletpolitikájának is köszönhető, (miszerint a más cégek esetében a reklámra szánt összeget ez a vállalat új üzletek nyitására fordítja), napjainkra a Zara a világ legtöbb pontján elérhető.
A kilencvenes évek végétől már illatkompozíciók is gazdagították a Zara termékpalettáját, melyek napjainkra megkerülhetetlen elemei a divatcég kínálatának. A Zara Eternal Magnolia egy nagyon nőies illat, mely 2023-ban jelent meg. A tavasz talán legszebb színfoltja, a virágzó magnóliafaligetek virágzása ihlette az időtlen és elegáns kompozíció megalkotását. A magnóliafát már i.sz. 650-ben a kínai buddhista szerzetesek is termesztették, számos jótékony hatást tulajdonítva a gyönyörű fának. A hófehér virágú Magnolia denudata ebben az időben, a szépen gondozott templomkertekben tisztaság szimbóluma volt. Magyarországra Eszterházy Miklós által került a XVIII. században.
A csodás látványt nyújtó magnóliafa rövid virágzási idejét az év minden napján élvezheti az a hölgy, aki a csodás Eternal Magnolia-t viseli. Az illat indításában a finom aromájú körtevirág és a piros bogyók frisseségét élvezhetjük. A szívzónában a trópusi és citrusos jegyek mellett az illatos magnólia, a jázmin és a gardénia virágos aromái varázsolnak el bennünket. A lezárásban a cukor és pacsuli fúziója dominál.
A gyümölcsös akkordokkal tűzdelt, nőies és könnyed Eternal Magnolia tökéletes választást jelent a virágos illatok szerelmeseinek.
A Zara márkanév meglehetősen jól cseng a divatszakmában, a spanyol cég stílusos, minőségi ruháit és kiegészítőit a világ minden pontján szívesen vásárolják. Az első Zara butik 1975-ben került megnyitásra Amancio Ortega és felesége által Spanyolországban. Érdekesség, hogy eredetileg Zorba néven szerették volna piacra dobni kollekciójukat, de a kívánt név már védett volt.
A Zara divatmárka sikerének egyik titka, hogy az eredetileg a felső középosztály számára tervezett, gyorsan váltakozó kollekciók a designer márkák luxus érzetét keltik, mégis megfizethetők a választott célcsoport számára. A reklámra nyíltan keveset költő cég a terjeszkedésre helyezte a hangsúlyt, melynek nyomán napjainkra több mint 70 országban találunk Zara üzleteket.
Az első illat a neves, spanyol Puig parfümházzal együttműködve, 1999-ben került piacra Zara Textures Green néven. A könnyed, zöldalmás és citrusos jegyekkel bíró kompozíciót Carlos Benaim, Alberto Morillas és Rosendo Mateu álmodta meg. Termékeny időszak következett, melynek nyomán a legnevesebb parfümőrök alkalmazásával, napjainkig szinte minden kollekcióhoz új illatot kínál a népszerű divatház.
Az arculat kialakításában és népszerűsítő kampányok sikerében nagy szerepe van Derek Henderson divatfotósnak, aki a Zara cég számára, egyedi technikai megoldásokkal készíti sajátos hangulatú képeit. A szakmai körökben is elismert 2021-es kampányban többek között olyan sikeres, feltörekvő modellek szerepelnek, mint Abby Champion, Achenrin Madit vagy Mona Tougaard.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)