Zara Eternal Magnolia eau de parfum - hölgyeknek

(68 értékelés)

Kedvencek közé

Zara Eternal Magnolia

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(68 értékelés)

100 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Zara - Eternal Magnolia

Megjelenés éve: 2023 Típus: eau de parfum
Megjelenés éve: 2023
Típus: eau de parfum
 

Eternal Magnolia termék leírása

Zara Eternal Magnolia
 

Különleges, sikkes és nagyon európai vonalat képvisel a ruházati cikkek készítésében, az 1975-ben alapított spanyol áruházlánc a Zara, mely Amancio Ortega és Rosalía Mera nevéhez köthető. A szép vonalú és trendi modellek, valamint a népszerű divatcég érdekes és kifizetődő üzletpolitikájának is köszönhető, (miszerint a más cégek esetében a reklámra szánt összeget ez a vállalat új üzletek nyitására fordítja), napjainkra a Zara a világ legtöbb pontján elérhető.

A kilencvenes évek végétől már illatkompozíciók is gazdagították a Zara termékpalettáját, melyek napjainkra megkerülhetetlen elemei a divatcég kínálatának. A Zara Eternal Magnolia egy nagyon nőies illat, mely 2023-ban jelent meg. A tavasz talán legszebb színfoltja, a virágzó magnóliafaligetek virágzása ihlette az időtlen és elegáns kompozíció megalkotását. A magnóliafát már i.sz. 650-ben a kínai buddhista szerzetesek is termesztették, számos jótékony hatást tulajdonítva a gyönyörű fának. A hófehér virágú Magnolia denudata ebben az időben, a szépen gondozott templomkertekben tisztaság szimbóluma volt. Magyarországra Eszterházy Miklós által került a XVIII. században.

A csodás látványt nyújtó magnóliafa rövid virágzási idejét az év minden napján élvezheti az a hölgy, aki a csodás Eternal Magnolia-t viseli. Az illat indításában a finom aromájú körtevirág és a piros bogyók frisseségét élvezhetjük. A szívzónában a trópusi és citrusos jegyek mellett az illatos magnólia, a jázmin és a gardénia virágos aromái varázsolnak el bennünket. A lezárásban a cukor és pacsuli fúziója dominál.

A gyümölcsös akkordokkal tűzdelt, nőies és könnyed Eternal Magnolia tökéletes választást jelent a virágos illatok szerelmeseinek.

Zara márkáról

A Zara márkanév meglehetősen jól cseng a divatszakmában, a spanyol cég stílusos, minőségi ruháit és kiegészítőit a világ minden pontján szívesen vásárolják. Az első Zara butik 1975-ben került megnyitásra Amancio Ortega és felesége által Spanyolországban. Érdekesség, hogy eredetileg Zorba néven szerették volna piacra dobni kollekciójukat, de a kívánt név már védett volt.

A Zara divatmárka sikerének egyik titka, hogy az eredetileg a felső középosztály számára tervezett, gyorsan váltakozó kollekciók a designer márkák luxus érzetét keltik, mégis megfizethetők a választott célcsoport számára. A reklámra nyíltan keveset költő cég a terjeszkedésre helyezte a hangsúlyt, melynek nyomán napjainkra több mint 70 országban találunk Zara üzleteket.

Az első illat a neves, spanyol Puig parfümházzal együttműködve, 1999-ben került piacra Zara Textures Green néven. A könnyed, zöldalmás és citrusos jegyekkel bíró kompozíciót Carlos Benaim, Alberto Morillas és Rosendo Mateu álmodta meg. Termékeny időszak következett, melynek nyomán a legnevesebb parfümőrök alkalmazásával, napjainkig szinte minden kollekcióhoz új illatot kínál a népszerű divatház.

Az arculat kialakításában és népszerűsítő kampányok sikerében nagy szerepe van Derek Henderson divatfotósnak, aki a Zara cég számára, egyedi technikai megoldásokkal készíti sajátos hangulatú képeit. A szakmai körökben is elismert 2021-es kampányban többek között olyan sikeres, feltörekvő modellek szerepelnek, mint Abby Champion, Achenrin Madit vagy Mona Tougaard.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram