Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2017 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | nectarin, ribizli, perui földicseresznye, rózsa, frézia karamella, mósusz, pacsuli, mandarinvirág |
Megjelenés éve: | 2017 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | nectarin, ribizli, perui földicseresznye, rózsa, frézia karamella, mósusz, pacsuli, mandarinvirág |
Liu Joe, a női szerepvállalás olasz nagykövete
Az 1995-ben Capri szigetén alapított olasz divattervező ház a Liu Joe, megalapításakor fontos és nemes küldetést vállalt. Termékein keresztül kívánta és kívánja támogatni a nők önkifejezését, a nők szerepvállalását és egyúttal ünnepelni a szépségüket.
Egy ambiciózus olasz testvérpár, Marco és Vanni Marchi nevéhez köthető a népszerű divatcég, melynek elnevezése is igen személyes, hiszen két becenév ötvözete. A „Jo” becenevet Marco Marchi akkori barátnője adta az alapítónak, míg a házikedvence „Liu” névre hallgatott.
Ügyes és igen hatásos üzletpolitikai lépésnek bizonyult a három fő termékvonal megalkotása, mely egy nő mindenre kiterjedő öltözködési igényét elégíti ki a mindennapokban. A Black Label, a Gold Label valamint a Blue Denim Label termékcsalád, az irodai, az esti és a szabadidős programokra nyújt széles választékban stílusos darabokat.
A szabad önkifejezés egyik szószólójaként aposztrofált Liu Joe első illatkompozíciója 2014-ben került az üzletek polcaira. A Liu Jo Eau de Parfum egy gyümölcsös illat hölgyek számára. A Scent of Liu Jo már egy másik, sikeres, virágos jegyekkel tűzdelt, gyümölcsös illat nőknek. A 2015-ben megjelent kompozíció indításában az ibolyalevél, a citrom és a kardamom dominál, míg a szívzónában a gyöngyvirág, a füge és a jázmin akkordjai csendülnek fel. A lezárást a szantálfa, a pézsma és a borostyán melegséget adó jegyei adják.
Napjainkra közel 20 nőies és fiatalos Liu Jo illatkompozíciót élvezhetünk. A sikeres divatház kampányaiban olyan népszerű modellek és színésznők is feltűnnek, mint Jasmine Tookes és Karlie Kloss, de Dree Hemingway amerikai színésznő és Kate Moss, az ikonikus topmodell is egy-egy fotósorozat erejéig látható a Liu Jo kampányokban.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)