Guess- Bella Vita
Négy elhívatott fiútestvér, a Marciano fivérek nevéhez köthető az ikonikus brand, a Guess Jeans története. Dél – Franciaországot maguk mögött hagyva, a talpraesett és ambiciózus fivérek megvalósították az abban az időben oly sok ember által kergetett, úgynevezett „amerikai álmot”. A napfényes Kaliforniában kezdődött a csodás álom megvalósítása, itt nyílt meg az első Guess butik 1981-ben.
Az azóta a világ számos pontján elérhető Guess nagy népszerűségnek örvend világszerte, azonban kevesen ismerik a történetet arról, hogyan született meg a népszerű márkanév. A Marciano fiúk éppen egy Los Angeles-i McDonald’s étteremben időztek, amikor egy a falon lévő plakáton a „Guess what’s the new Mac” feliratra lettek figyelmesek, mely az akkor a legjobb termékre, a sajtburgerre utalt. A legjobbra hivatkozott, ezért a tökéletesség üzenetét hordozta számukra ez a mondat, így itt, ebben az étteremben született meg az ikonikus márkanév, a Guess.
A figyelemfelkeltő név mellé jó üzleti és stílusérzékkel egy, az európai ízlésvilágot is magában hordozó sikkes farmerkollekcióval rukkolt elő a feltörekvő divatcég. Az azonnal sikert arató, szexi kollekciót Marilyn Monroe után, Marilyn-nek nevezték el. A csodálatos sikertörténet folytatódott és hamarosan a divatvilág egyik meghatározó szereplőjévé vált az egyre bővülő vállalat. Kevés olyan divatcég van, amely olyan sajátos arculattal bír, mint a Guess, mely a kezdetektől csodálatos hölgyeket kért fel termékei népszerűsítésére. Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Carla Bruni, Alessandra Ambrossio, a későbbiekben pedig, többek között Adriana Lima, Camila Cabello és Jennifer Lopez is a Guess reklámok visszatérő szereplője lett, a nőiesség, a fiatalság és a magabiztosság üzenetét sugalló kampányokban.
Az első Guess illat az "Original" 1990-ben került az üzletekbe. A citrusos jegyekkel tűzdelt, virágos, nőies kompozíciót az évtizedek során számtalan, szépen megkomponált illat követte. 2020-ban jelent meg a divatcég sokak által, az egyik legkülönlegesebbnek tartott illatkompozíciója, a gyümölcsös-virágos Bella Vita. Az illat nyitányában a friss meggy, az olasz citrom és a fekete ribizli gyümölcsös jegyei kapnak hangsúlyt. A fehér virágok, az illatos jázmin és az orchidea virágos jegyei uralják a szívzónát, míg az ínycsiklandóan édes praliné, a tonkabab, a pézsma és más fás jegyek az érzéki elixír lezárásában kapnak kiemelt szerepet.
A Bella Vita egy igazán nőies, fiatalos, mégis a legmesszebb menőkig elegáns kompozíció. Ezt a finom eleganciát, valamint az életörömöt és a szenvedélyt olvasztja eggyé a pazar illat, melynek kampányfilmjét stílusosan fekete-fehér színben álmodták meg az alkotók, csodás mediterrán környezetben. A Dél-Kaliforniát és a Földközi-tenger térségének sajátos hangulatát megidéző, Stefano Lari által gyönyörűen fényképezett alkotásában az orosz szupermodellt Julia Logacheva-t és a szicíliai gyökerekkel bíró, Andrea Damante-t láthatjuk. Érdekesség, hogy a jóképű és sokat foglalkoztatott férfimodell egy másik területen is igen sikeresnek mondható, ugyanis Andrea Damante nemzetközi hírű, elismert lemezlovas. Andrea és a természetes szépségű orosz modell Julia Logacheva légies, érzéki, energiával teli jelenléte a filmkockákon csodálatosan működik.
A törékeny termetű modell és színésznő Julia Logacheva, aki korábban több ízben a Playboy magazin hasábjain is szerepelt, imádta és eddigi karrierjének egyik legfontosabb állomásának értékelte a Guess lány megformálását. A reklámfilmben viselt, rövid, szőke hajkoronája külön említést igényel, hiszen, ahogy a Bella Vita, úgy az említett frizura is igen népszerűvé vált a hölgyek körében. A csodás illatkompozíció, mely érzéki nőiességgel, magabiztossággal és kirobbanó önbizalommal öleli körbe viselőjét, szemet gyönyörködtető csomagolást kapott. Az áttetsző, esztétikus üvegpalackot tetszetős aranydíszítéssel és szintén aranyszínű, Guess- Bella Vita felirattal látták el az alkotók.
Figyelmébe ajánljuk további blog bejegyzéseinket parfümös témában
«Halloween – Egy illatmárka, ami túlmutat az ünnepenMi áll a „nappalis gyermek” jelenség hátterében?»