Versace Eros Energy, új megközelítésben a férfiasság fogalma
A világ egyik legnépszerűbb divatháza a tragikus körülmények között elhunyt Gianni Versace által 1978-ban alapított, olasz divatcég a Versace, Az innovatív divatház, köszönhetően az örökösök odaadó és kreatív munkájának, napjainkig a régi fényében ragyog. A görög és a római mitológia, valamint a modern képzőművészet által is inspirált merész motívumok és anyaghasználat, valamint az egyedi, életigenlő tervezői látásmód alkalmazásának köszönhetően a Versace kreációk már a kezdetektől igen népszerűek voltak a világsztárok körében is, Elton John, később Madonna és azóta is számos híresség gyakran viselte és viseli az olykor formabontó módon alkotó divatház izgalmas és egyedi kreációit.
A mindent elsöprő világhírnév egy ragyogó üzleti és szakmai lépésnek volt köszönhető a kilencvenes évek legelején. Az akkori időszak legnépszerűbb szupermodelljeit szerződtette le 1991-ben egy felejthetetlen divatshow-ra, a kiváló stílusérzékéről ismert designer. Linda Evangelista, Naomi Campbell, Cindy Crawford és Christy Turlington, a korszak ünnepelt szupermodelljei a Mester kreációiban együtt vonultak a kifutóra, miközben George Michael „Freedom” című slágere szólt a háttérben. A show, benne a divat és a popkultúra könnyed egyesítése briliáns image építő lépésnek bizonyult.
Az 1980-as évek elejétől a Versace cég számos illatkreációt hozott forgalomba, melyek kivétel nélkül ragyogó, kreatív alkotások. Ahogyan a ruha, úgy az illatkreációk egy részének is a görög mitológia adott ihletet. A 2024-ben kiadott Eros Energy esetében sincs ez másképp. A legújabb Versace férfiillat a Földközi-tenger partvidékének lenyűgöző szépségéből, a napfény csodás erejétől merít ihletet. Erószról a szerelem istenéről kapta a nevét az aromás-citrusos kollekció, melynek népszerűsítésére az alkotók a vonzó és népszerű táncos-színészt, Channing Tatum-ot kérték fel.
Az illat nyitányában egyértelműen a citrusos jegyek dominálnak, a vérnarancs, a lime, a mandarin, a grapefruit valamint a citrom frissítő fúziójában. A szívzónába némi gyümölcsösséget hoz a feketeribizli aromája, míg a rózsaszín bors fűszerességet kínál a melegséget adó fehér borostyán harmóniáiba. A lezárásban a jól bevált illatos pacsuli, az érzéki pézsma, valamint a tölgymoha hármasát élvezhetjük.
A kiváló mozgáskultúrával bíró Channing Tatum, aki egyébként nagy megtiszteltetésnek élte meg szerepeltetését a kampányban, kiváló érzékenységgel jeleníti meg a divatház által megálmodott „modern Eroszt”. A Mert Alas és Marcus Piggott által fényképezett kampányfilm a változásokra is rámutat, mely szerint a humor és a karizma legalább annyira férfias, mint a nyers erő. Az erőteljes fizikai megjelenés, az ügyes íjhasználat és a férfias, magabiztos, mégis kedves kisugárzás, mely elképzeléseik szerit egy új perspektívát nyit a férfiasság fogalmában, lenyűgözte az alkotókat és a vásárlókat is.
A modernkori férfiideált megtestesítő, sárgán ragyogó Eros Energy-t szépen metszett, görög és az elmaradhatatlan medúza motívummal díszített flakonba zárták az alkotók.
Figyelmébe ajánljuk további blog bejegyzéseinket parfümös témában
«Hallgasd meg, hogy megértsd őt – a figyelem erejeGiorgio Armani My Way Floral – Tökéletes választás az irodába!»